Dovozy, stavby a přestavby Dovozy, stavby a přestavby Služby Jistab a.s. Horoměřice ;
Pozemní stavby Pozemní stavby Zaměření je určeno žákům, kteří se chtějí zabývat stavbou aprojektováním rodinných domů a občanských staveb, architekturou a zařízením exteriérů. Nabídka vzděláníPozemní stavby Praha Staré Město Praha 1 Zaměření je určeno žákům, kteří se chtějí zabývat stavbou aprojektováním rodinných domů a občanských staveb, architekturou a zařízením exteriérů. ;
Dopravní stavby Dopravní stavby Zaměření je určeno žákům, kteří se chtějí zabývat stavbou aprojektováním dopravních staveb, zejména silnic, místních komunikací, parkovišť a křižovatek. Nabídkastavbou a projektováním dopravních staveb, zejména silnic, místních komunikací, parkovišť a křižovatek.vzdělání Dopravní stavby Praha Staré Město Praha 1 Zaměření je určeno žákům, kteří se chtějí zabývat ;
stavby - provozování vodovodů, kanalizací a ČOV pro veřejnou potřebu měst, obcí a areálů firem- silniční stavby - provozování vodovodů, kanalizací a ČOV pro veřejnou potřebu měst, obcí a areálůPoskytované služby Poskytované služby - inženýrské stavby - vodohospodářské stavby - silniční- pronájem strojů s obsluhou Služby Naše služby Zápy - inženýrské stavby - vodohospodářské stavby- tlakové čištění kanalizačních stok a potrubí - odvoz a likvidace odpadních vod fekálním vozem ;
Správní a stavební právo Správní a stavební právo Služby Právní služby Ústí nad Labem Ústí nad Labem-centrum Ústí nad Labem-město ;
Vodohospodářské a ekologické stavby Vodohospodářské a ekologické stavby Zaměření je určeno žákům sezájmem o stavby bezprostředně souvisejícími s krajinou a jejími ekosystémy, se zájmem o vodárenstvía o odvádění a čištění odpadních vod. Nabídka vzdělání Vodohospodářské a ekologické stavby PrahaStaré Město Praha 1 Zaměření je určeno žákům se zájmem o stavby bezprostředně souvisejícími skrajinou a jejími ekosystémy, se zájmem o vodárenství a o odvádění a čištění odpadních vod. ;
stavbě a projektování rodinných domů a občanských staveb. Nabídka vzdělání Architektura a stavitelstvína vysoké škole a věnovat se návrhům interiérů a exteriérů, ale i stavbě a projektování rodinných domů a občanských staveb.Architektura a stavitelství Architektura a stavitelství Zaměření je určeno žákům s výtvarnýmnadáním, kteří chtějí dále studovat na vysoké škole a věnovat se návrhům interiérů a exteriérů, ale i ;
Stavební servis Stavební servis - Technické listy Ceresit - Prohlášení o shodě - Čištění a údržbaProdukty a služby Služby Jičín Valdické Předměstí - Technické listy Ceresit - Prohlášení o shodě - Čištění a údržba ;
Demolice a sanace Demolice a sanace - demolice stavebních objektů - sanace ekologických zátěží- sanace průmyslových areálů Služby Naše služby Praha Hostivař Praha 15 - demolice stavebních ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází zpředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízenífinancí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a zhodnocení majetku – všechna tato tématatvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele neboa strategicky rozhodovat o jejich využití. Peníze nejsou jen prostředkem směny, ale také odrazem ;
Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchtvoří komplexní soubor osobnostních rysů, vztahových principů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě ;
Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje asvědomí Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje aa svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledky ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřea přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopefektivní přípravy, aktivního naslouchání, zvládání námitek a správné argumentace. Schopnost úspěšně dovéstdobě, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnostzahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu ;
Business management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy a business development patří k základním pilířům úspěšného řízenífirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt neboslužba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodních ;
konkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástrojeakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní formamarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu ;
Facebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodnífotografie, které tvoří vizuální identitu značky a často jako první oslovují návštěvníka stránky. Prezentace ;
kariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem ijednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořenýjasně komunikovat hodnoty, silné stránky, vize, zkušenosti a přínos. Zároveň funguje jako vizitka adůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujenové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy ;
Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akcivyužívají konkrétní nástroje a metriky, které pomáhají měřit a optimalizovat úspěšnost kampaní. Meziza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidízobrazení. Vysoká CTR značí, že je vaše reklama relevantní a zaujala cílovou skupinu. Pokud je nízká ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu