však může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůjednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro výběr ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt neboa manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí. Účastníci – ať už podnikatelé ;
firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteří– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčníma posilování obchodních výsledků. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého ;
obchodu, efektivní obchodní proces a důsledná péče o zákazníka tvoří pilíře moderního obchodního myšlenídůsledná péče o zákazníka tvoří pilíře moderního obchodního myšlení. Investice do rozvoje obchodních ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nakaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtbýt nástrojem posílení důvěry, autenticity a otevřené spolupráce. Důvěra a vztahy představují ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora ;
také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci sobchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem čísel, ale lídrem, který rozvíjí svélidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde obchodníci chtějí být úspěšní ;
, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouze, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujecelek, který určuje naši autenticitu, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní aa autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu ;
být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem aschopnost říct „ne“, pokud by měl být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je ;
Influenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoudigitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizních ;
být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnékonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí ;
dnes standardní součástí moderního řízení a kontinuálního zlepšování. Business úspěch Business. Zavedení některé z metod analýzy rizik je dnes standardní součástí moderního řízení a kontinuálního zlepšování. ;
vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou koučinku, workshopu nebo strategickéhovztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou ;
Elektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají ;
, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme nauspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na definování konkrétních životních cílů a praktických ;
marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalosticílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, nanastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesnéznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobízadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné ;
moderního obchodního řízení. Firmy, které investují do jejich rozvoje a propojování, budují nejen ziskovépráva až po obchodní koučink a synergie – tvoří ucelený rámec moderního obchodního řízení. Firmy ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu