Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOT analýza ;
Analýzy vody ;
Finanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatství ;
PESTE analýza (PESTLE analýza), Bostonská matice (BCG matice), Paretovo pravidlo 80/20, Matice GE ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmy ;
Produktová strategie, SEO faktory, Groeův model, SPACE analýza, Model CBBE, Metoda EquiTrend ;
Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýza konkurence ;
Kritické myšlení, analýza informací, hodnocení důkazů, zhodnocení předsudků, lepší rozhodování ;
Pevnostní výpočty Statické výpočty, pevnostní analýzy: Provádíme veškeré typy statických výpočtů, intensitu napětí, vyhodnotit kritická místa apod. Dynamické výpočty, modální analýzy: Dalšímtypem nabízených výpočtů jsou modální analýzy, které Vám umožní nalézt vlastní frekvence, vlastní tvarykmitu součásti či konstrukce. Pomocí modální analýzy dokážeme určit kritická místa konstrukce ;
Filtrace a extrakce - extrakční přístroje a patrony - filtrační papíry pro kvalitativní analýzu- filtrační papíry pro kvantitativní analýzu - filtry membránové a ze skelných mikrovláken ;
zejména pro tlakové lití kovů. Dále nabízíme řešení pevnostních analýzy a výpočtů pomocí MKP (FEA). V ;
FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kteráImpact Analysis (BIA) se soustředí na analýzu dopadů rizik na provoz a finance firmy. Metody jako, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik je ;
rozpouštědla ROTISOLY - chelatační činidla - chemikálie pro stopovou analýzu - indikátory, barviva ;
odborného projednání žádostí s cílem ošetření všech rizik Analýza/stanovení celní hodnoty - posouzenísprávné výše pro výměr cla – jednání se zástupci CÚ Analýza/stanovení původu zboží – posouzeníverze – analýza textace smluv z pohledu rizik pro dovozce/vývozce Zastupování dovozce/vývozce ;
firmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po ;
plánu a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale také analýzu trhu, konkurence, financí ;
konkrétní kroky a taktiky, které vedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzu ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a ;
, přes správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se ;
plánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu