. Získávání a výběr zaměstnanců je prvním klíčovým krokem. Cílem je najít nejen odborně způsobiléFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchkompetence, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnancůnových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří kpráce, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba ;
Pracovní právo Pracovní právo • pracovněprávní poradenství zaměstnavatelům i zaměstnancůmzaměstnancům • uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování před soudy v pracovněprávních záležitostech ;
Lékárna Lékárna V naší lékárně pracuje 8 zaměstnanců, z toho 4 vysokoškoláci. Jsme rádi, že je naše. Oddělení nemocnice Oddělení a ambulance nemocnice Jilemnice V naší lékárně pracuje 8 zaměstnanců ;
firmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchufirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchu ;
nich stává klíčová výbava každého lídra, manažera i zaměstnance, který chce uspět nejen výkonem, ale ikomplexním a rychlém světě se z nich stává klíčová výbava každého lídra, manažera i zaměstnance, který ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zekomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může být ;
nejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace je základem výkonnýchzaměstnance, protože kvalitní komunikace je základem výkonných týmů, efektivní spolupráce i dobrých ;
kritéria (např. výše obratu, velikost aktiv nebo počet zaměstnanců). Tento audit provádí nezávislý, organizační strukturu, kompetence zaměstnanců a HR procesy. Odhaluje slabá místa ve vedení lidí a přinášísubjektů, které splňují zákonem daná kritéria (např. výše obratu, velikost aktiv nebo počet zaměstnancůna personální politiku, organizační strukturu, kompetence zaměstnanců a HR procesy. Odhaluje slabá ;
. Liniová struktura je jednoduchá a přehledná – každý zaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tentohierarchické úrovně a podporuje autonomii zaměstnanců. Týmy pracují samostatněji, rozhodování jekombinuje prvky funkcionální a projektové/divizní struktury. Zaměstnanci mají často dva nadřízené – např, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenstvízaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasně ;
Assessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnancůAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnanců Assessmentvýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenírozvoj stávajících zaměstnanců – zejména talentů, budoucích lídrů nebo členů klíčových týmů. Pomocízaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top ;
, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v. Účastníci – ať už podnikatelé, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojení, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu ;
není jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsouvýkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou loajálnější, kreativnější a otevřenější inovacím. Ambice a ;
firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ozaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytréz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami aloajální klienty, partnery i zaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není ;
, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze systematické finanční poradenství, strategickéklíčem k udržitelnému úspěchu, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze ;
výnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnanců, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnanců. Moderní ;
dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičníškolení akvizičních dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná ;
kalendáře. Mnoho firem dnes nabízí online koučink svým zaměstnancům a manažerům jako součástsetkání i do nabitého kalendáře. Mnoho firem dnes nabízí online koučink svým zaměstnancům a manažerům ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým ;
zdravý postoj je klíčová dovednost každého jednotlivce, zaměstnance i podnikatele. Psychologie peněz námpodnikavému přístupu naučí vydělávat více – ať už jako zaměstnanci, podnikatelé nebo investoři. Finančníklíčová dovednost každého jednotlivce, zaměstnance i podnikatele. Psychologie peněz nám ukazuje, ženaučí vydělávat více – ať už jako zaměstnanci, podnikatelé nebo investoři. Finanční gramotnost je ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu