Poskytujeme: - vymáhání pohledávek (mimosoudní, soudní, exekuční cestou) pro jednotlivé klienty ifirmy; - provádění právních rozborů a právních stanovisek; - zastupování v řízení před soudy všechstupňů v řízení nalézacím, odvolacím, dovolacím i v řízení před Ústavním soudem ČR; - zastupování vtrestním, přestupkovém a správním řízení; - zastupování před orgány státní správy a samosprávy(např. dopravní přestupky, stavební řízení apod.); - zastupování v exekučních a insolvenčních řízeních ;
přidané hodnoty, majetkových daní a silniční daně • zastupování v daňovém řízení, zejména v rámcivytýkacího řízení a daňové kontroly • zastupování ve správním soudnictví při přezkumu daňových rozhodnutífyzických a právnických osob, daně z přidané hodnoty, majetkových daní a silniční daně • zastupování vdaňovém řízení, zejména v rámci vytýkacího řízení a daňové kontroly • zastupování ve správním soudnictví při přezkumu daňových rozhodnutí ;
při zakládání obchodních společností • řešení obchodních sporů včetně zastupování v soudním čispolečností • řešení obchodních sporů včetně zastupování v soudním či rozhodčím řízení • vymáhání ;
nemovitostí • vypracování ostatních občanskoprávních smluv • řešení občanskoprávních sporů včetně zastupovánívčetně zastupování před soudy, • pomoc při dědickém řízení ;
• uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování předzaměstnancům • uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování před soudy v pracovněprávních záležitostech ;
důstojnosti • zastupování obviněných v trestním řízení a řízení před soudy • zastupování poškozených v• trestné činy proti svobodě a lidské důstojnosti • zastupování obviněných v trestním řízení a řízení předsoudy • zastupování poškozených v trestním řízení a řízení před soudy včetně náhrady škody ;
Smluvní odměna Smluvní odměna Smluvní odměna je účtována na základě dohody s klientem podle rozsahu. Volba způsobu stanovení odměny je vždy záležitostí ujednání s klientem. Nabídka služeb Odměnys klientem podle rozsahu a náročnosti poskytované služby. Lze ji ujednat jako hodinovou, úkonovou, paušální nebo podílovou. Volba způsobu stanovení odměny je vždy záležitostí ujednání s klientem. ;
řešení spotřebitelských sporů. Smírčí řízení ve věcech spotřebitelských sporů mezi advokátem a klientemspotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem přísluší České advokátní komoře. ;
Paušální odměna Paušální odměna Paušální odměna je ujednána v případě poskytování služby klientůmklientům, kteří tuto službu požadují dlouhodobě. Odměna je ujednána paušální částkou za každý měsíc, a to ;
Mimosmluvní odměna Mimosmluvní odměna Není-li mezi advokátem a klientem ujednána smluvní odměnaNení-li mezi advokátem a klientem ujednána smluvní odměna, náleží advokátovi mimosmluvní odměna podle ;
, diagnostiku a terapii v oblasti narušené komunikační schopnosti dětem i dospělým klientům. Péče jeposkytována u lůžka klienta (např. po poranění mozku, cévní mozkové příhodě, poruchách polykání ajklientům. Péče je poskytována u lůžka klienta (např. po poranění mozku, cévní mozkové příhodě, poruchách ;
odpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebodotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit ;
dlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám iuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
zaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstnení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientůobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci sklientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se často rozhoduje o stabilitě a růstu firmy ;
zahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotuumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vpravý čas „vést klienta k rozhodnutí“. Závěr obchodního jednání tak není manipulací, ale přirozenýmdůvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu nabízeného řešení. Mezipoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta k ;
o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkaa autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu ;
až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionálana etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery ipovolání – od manažera přes lékaře až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost iloajální klienty, partnery i zaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není ;
, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze systematické finanční poradenství, strategickéklíčem k udržitelnému úspěchu, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze ;
klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8růst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerům a spolupracovníkům. To vede nejen kjejich využití v profesním rozvoji. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerům ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu