zvyšování odbornosti personálu. Aktivně navštěvujeme školící akce jak Institutu postgraduálníhovzdělávání zdravotnických pracovníků, tak akce pořádané Českou lékárnickou komorou. Dvě magistryškolící akce jak Institutu postgraduálního vzdělávání zdravotnických pracovníků, tak akce pořádané ;
místnost pro uspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme všeuspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme vše potřebné dle Vašich ;
sdělení a výzvu k akci. Úspěšná reklamní kampaň vyžaduje testování variant, vyhodnocování výsledků anebo kolekce. Klíčové je mít jasný cíl, poutavý vizuál, silné sdělení a výzvu k akci. Úspěšná ;
Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akciza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidíefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde oformulované CTA motivuje uživatele ke konkrétní akci – nákupu, registraci, stažení, rezervaci či kontaktu ;
zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa, živá vysílání (Facebook Live) nebo akce a událostiakci (CTA) a optimalizace výkonu podle metrik jako dosah, kliknutí, konverze nebo návratnost, živá vysílání (Facebook Live) nebo akce a události. Zásadní je pravidelnost, autenticita a důraz naformát, ale také silné sdělení, vizuální kvalita, výzva k akci (CTA) a optimalizace výkonu podle ;
plán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růst, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růst zaměstnance i ;
. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která je více zaměřená na emocionální cestu zákazníka, DAGMAR ;
automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na, marketingová automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C ;
výhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebodoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
vzdělávacího programu. Sebezdokonalování není o dokonalosti, ale o růstu. Podporujeme firmy a jednotlivcenebo vzdělávacího programu. Sebezdokonalování není o dokonalosti, ale o růstu. Podporujeme firmy a ;
poradenská a vzdělávací společnost vám pomůže tuto cestu nastoupit, uchopit a přetvořit v praktickéúspěch. Naše poradenská a vzdělávací společnost vám pomůže tuto cestu nastoupit, uchopit a ;
Vzdělávací kurzy Brno, Praha, firemní vzdělávání zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj manažerůVzdělávací kurzy Brno, Praha, firemní vzdělávání zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj manažerů Vzdělávací kurzyBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Vzdělávací kurzy v Brně a Praze ;
napsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionálnínapsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionální ;
Kultura Kultura Akce městské části Nematriční obřady Spolupořadatelství Činnost odděleníkultury Památky ve správě MČ Praha 1 Činnosti Kultura Praha Nové Město Praha 1 Akce městské části ;
Firemní akce, svatby a oslavy Firemní akce, svatby a oslavy Pořádáte firemní akci, svatbu, oslavuideálním místem pro pořádání těchto akcí. Pro tyto účely máme připravenou restauraci, kavárnupodobě pronájmu apartmánu na jednu noc zdarma. Naše služby Firemní akce, svatby a oslavy Svratka ČeskáCikánka Pořádáte firemní akci, svatbu, oslavu jakékoliv výročí, narozeniny, školní setkání poletech nebo abiturientský večer? Hotel Svratka je ideálním místem pro pořádání těchto akcí. Pro tyto ;
jak pro pořádání kongresů, firemních akcí, workshopů, školení, tak i pro oslavy či svatbyumožňuje i pořádání velkých společenských akcí. Sál lze využít také na různé skupinové terapie, cvičeníaž 150 osob a je ideálním prostorem jak pro pořádání kongresů, firemních akcí, workshopů, školeníkavárnou, terasou, restaurací a barem umožňuje i pořádání velkých společenských akcí. Sál lze využít také na různé skupinové terapie, cvičení, meditace. ;
Salonky Salonky Pro pořádání workshopů a různých firemních a společenských akcí máme k dispozici 2společenských akcí máme k dispozici 2 salonky s kapacitou 18 a 25 osob, které jsou vybavené přenosným dataprojektorem a flipchartem. ;
místnosti s posezením pro 20 osob. Golfový trenažér je vhodným doplněním firemním akcí, setkáníje vhodným doplněním firemním akcí, setkání obchodních partnerů, školení a večírků. ;
Promotion Promotion Podpora, propagace značek, výrobků, akcí. Pomáháme zviditelnit určité produkty. Naše nabídka OBALY Ždírec nad Doubravou Horní Studenec Podpora, propagace značek, výrobků, akcí ;
vždy vítána. V průběhu roku jsou uživatelům nabízeny různé kulturně-společenské akce: - rekračněkulturně-společenské akce: - rekračně rehabilitační pobyt v Sezamově u Domažlic. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu