vizi, hodnoty, obchodní cíle a každodenní rozhodování. Strategické řízení firmy pomáhá přenést tutoFiremní strategie, strategické řízení firmy, tvorba firemní strategie a taktiky, účinné strategiekonkrétní kroky a taktiky, které vedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzu ;
propojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodkonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnístrategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cíli. Není to jen o. Online obchodní strategie zahrnuje nastavení cenových modelů, distribučních kanálů, prodejních ;
Obchod, služby a podnikání Obchod, služby a podnikání Činnosti Obchod, služby a podnikání Praha Nové Město Praha 1 ;
Obchod, obchodní vztahy, obchodní spolupráce, obchodní růst, obchodní koučink, obchodní synergieObchod, obchodní vztahy, obchodní spolupráce, obchodní růst, obchodní koučink, obchodní synergieObchodní vztahy a spolupráce jsou základem každého úspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu jeklíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale idlouhodobou vzájemnou podporu. Na našich školeních a kurzech se zaměřujeme na efektivní obchodní ;
Obchodní právo Obchodní právo • obchodněprávní poradenství • vypracování obchodních smluv • pomocpři zakládání obchodních společností • řešení obchodních sporů včetně zastupování v soudním či• obchodněprávní poradenství • vypracování obchodních smluv • pomoc při zakládání obchodníchspolečností • řešení obchodních sporů včetně zastupování v soudním či rozhodčím řízení • vymáhání ;
Obchodní právo Obchodní právo Služby Právní služby Ústí nad Labem Ústí nad Labem-centrum Ústí nad Labem-město ;
především skutečný obchodní dopad. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnopomáhá firmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, ale především skutečný obchodní dopad. ;
jednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořenýnové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj proobchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými ;
obchodní úspěch. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Googleklíčových metrik a strategií růstu. Google je platforma, která při správném využití zásadně podporuje obchodní úspěch. ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase neboobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat nadotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit ;
, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníinteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a ;
, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Business. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
zákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové promarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměníobchodních aktivit. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodních, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vefektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy (obchodnířízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu ;
pomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledkůa posilování obchodních výsledků. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenía přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak ;
každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností adůvěře. A právě tyto prvky tvoří základ dlouhodobě úspěšného obchodního vztahu. Business úspěch Businessnebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodovánítyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímobchod do fáze podpisu, objednávky nebo dohody rozhoduje o obchodních výsledcích jednotlivců icelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména v ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu