Měkké dovednosti školení, soft skills dovednosti, soft skills kurz, školení manažerů a zaměstnanců ;
týmu, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců iorientaci v datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s. Účastníci – ať už podnikatelé, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategickéhoinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním ;
zdravý postoj je klíčová dovednost každého jednotlivce, zaměstnance i podnikatele. Psychologie penězpodnikavému přístupu naučí vydělávat více – ať už jako zaměstnanci, podnikatelé nebo investoři. Finanční ;
řízení lidských zdrojů neznamená pouze nábor zaměstnanců, ale především jejich rozvoj, motivacinašich školení, konzultací a koučinku se zaměřujeme na rozvoj těchto manažerských dovedností, které ;
Vzdělávací kurzy Brno, Praha, firemní vzdělávání zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj manažerůVzdělávací kurzy v Brně a Praze představují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerůpotřeby firem – od soft skills přes leadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám ;
Leadership dovednosti, leadership školení a kurz, vedení lidí, řízení firmy a efektivní vedení lidíLeadership dovednosti jsou základem pro úspěšné vedení lidí, týmů i celé firmy. Silný leader umírůst. Nabízíme praktická školení a kurzy leadershipu, které rozvíjejí klíčové dovednosti jakopodporovat výkon i rozvoj zaměstnanců. Naše školení pomáhá manažerům i podnikatelům zlepšit jejich schopnostivýsledky a zároveň podporuje kulturu spolupráce, odpovědnosti a inovace. Efektivní vedení zaměstnanců ;
sebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životnísebeovládání tvoří základ osobního i profesního růstu. Tyto dovednosti nejsou dané – lze je cíleně trénovatsvětě se z nich stává klíčová výbava každého lídra, manažera i zaměstnance, který chce uspět nejen ;
dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace je ;
. Vysoký příjem není pouze otázkou štěstí nebo výjimečných příležitostí, ale také důsledkem dovedností, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze systematické finanční poradenství ;
výnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnanců, růst i inovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšími ;
kalendáře. Mnoho firem dnes nabízí online koučink svým zaměstnancům a manažerům jako součástrozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzy ;
jednotlivců. Společně hledáme řešení, která fungují, posilujeme klíčové dovednosti a podporujemejejí vedení i zaměstnance? Ozvěte se. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole ;
Pracovní právo Pracovní právo • pracovněprávní poradenství zaměstnavatelům i zaměstnancůmzaměstnancům • uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování před soudy v pracovněprávních záležitostech ;
Lékárna Lékárna V naší lékárně pracuje 8 zaměstnanců, z toho 4 vysokoškoláci. Jsme rádi, že je naše. Oddělení nemocnice Oddělení a ambulance nemocnice Jilemnice V naší lékárně pracuje 8 zaměstnanců ;
mentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomoudovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomou ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zekomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může být ;
kritéria (např. výše obratu, velikost aktiv nebo počet zaměstnanců). Tento audit provádí nezávislý, organizační strukturu, kompetence zaměstnanců a HR procesy. Odhaluje slabá místa ve vedení lidí a přinášísubjektů, které splňují zákonem daná kritéria (např. výše obratu, velikost aktiv nebo počet zaměstnancůna personální politiku, organizační strukturu, kompetence zaměstnanců a HR procesy. Odhaluje slabá ;
prvky integrovat – nejen cíle a dovednosti, ale i rovinu duševní pohody a životního naplnění. Plán osobního rozvoje by měl tyto prvky integrovat – nejen cíle a dovednosti, ale i rovinu duševní ;
. Liniová struktura je jednoduchá a přehledná – každý zaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tentohierarchické úrovně a podporuje autonomii zaměstnanců. Týmy pracují samostatněji, rozhodování jekombinuje prvky funkcionální a projektové/divizní struktury. Zaměstnanci mají často dva nadřízené – např, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenstvízaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasně ;
Assessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnancůAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnanců Assessmentvýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenírozvoj stávajících zaměstnanců – zejména talentů, budoucích lídrů nebo členů klíčových týmů. Pomocízaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu