. Pomáhají firmám zorientovat se v konkurenčním prostředí, zacílit na správné zákazníky, efektivněsítí. Kurzy jsou určené pro začátečníky i pokročilé, pro firmy i jednotlivce a vždy staví nazorientovat se v konkurenčním prostředí, zacílit na správné zákazníky, efektivně komunikovat aurčené pro začátečníky i pokročilé, pro firmy i jednotlivce a vždy staví na konkrétních příkladech ;
, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodejetechniky prodeje, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou motivaci. Chcete, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhokonkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity obchodního týmu, cenovou politiku i, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou motivaci. Chcete zlepšit svůj obchodní ;
dlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmám definovat směr podnikání, zacílit na správnéa záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale také analýzu trhu, konkurence, financífirmám s rozvojem podnikání, inovacemi a expanzí. Zaměřujeme se na strategické myšlení, efektivitupodnikat s jistotou, růst a dlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmám definovat směrpodnikání, zacílit na správné zákazníky, nastavit realistické cíle a konkrétní kroky, jak jich dosáhnout ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu dělá jedinečnou. Výsledkem je účinná strategie, která propojuje vizido praxe, sledovat vývoj, pružně reagovat na změny a dlouhodobě budovat silnou pozici na trhu. Vkapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu dělá jedinečnou. Strategické řízení firmy pomáhá přenést tuto vizi do praxe, sledovat vývoj, pružně reagovat na změny ;
poradenství online i osobně, zaměřené na reálné situace, rozhodování, efektivní vedení týmů a rozvoj. Nabízíme individuální i týmové poradenství online i osobně, zaměřené na reálné situace, rozhodování ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívápomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí naplán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růst. Klíčovou výhodou je vysoká míra objektivity, reálné simulace pracovních situací a komplexní pohled na ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodníchpříležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství aschopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby, strategie i inovací a je úzce napojen na celkové směřování firmy. Management a business consulting ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čirozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v emarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučování ;
služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditapoklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné využití cizích zdrojů můženávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení, controlling, práci s ukazateli rentabilityplánovat rozvoj a posilovat svou konkurenceschopnost i důvěryhodnost na trhu. Finanční zdraví firmy je ;
reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovým. Proto se původní model 4P rozšířil nejprve na 5P (přidává se People – lidé), poté na 7P, kteréproces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzickécílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, napotřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovým mixem ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejsetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučink pakpřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmám ;
vyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředí, stanovených cílech a konkrétním produktu nebo službě. Kvalitní online strategie není jen kreativní, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkyidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat na ;
chování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky životaúzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky života. Zdravá psychika umožňuje ;
odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů istrategicky investovat odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze nazdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery irozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, které staví na etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréfiremních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat Statistika a ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylareklamní kampaň skutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělení aa autenticity. Tyto megatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů nareklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň skutečně účinná, musí ;
Instagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuúspěšné prezentace. Měl by obsahovat profesionální logo, stručný a výstižný bio text, odkazy na web– profil musí působit uceleně, důvěryhodně a zaujmout během několika vteřin. Prezentace firmy nanebo příběh firmy. Důležitá je interakce – odpovídání na komentáře, zprávy a budování vztahů se ;
, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtuna reklamu. Optimalizace CPC je zásadní pro udržení návratnosti investic – pokud je příliš vysoká atlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správně, vyhodnocovat a na jejich základě ladit strategii. Cílem je nejen zvyšování viditelnosti a návštěvnostividěli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtu ;
. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebydané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidskýmjistota vychází z vnitřního poznání, nikoliv z potřeby se prosazovat na úkor druhých. Sebedůvěra je víraimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládat. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoří ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu