vztahy, produktivitu, atmosféru na pracovišti i schopnost řešit konflikty a dosahovat cílů. Nabízímena praktické situace z pracovního prostředí a na konkrétní potřeby jednotlivců i týmů. Důležitou ;
Měkké dovednosti (soft skills) jsou klíčové pro efektivní fungování v pracovním i osobním životěpotřebám firmy i jednotlivců. Pomáháme lidem lépe využívat svůj potenciál, rozvíjet vztahy na ;
Time management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůkoučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet si disciplínu irozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitosti, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time management ;
vztahy a úspěšně řešit konflikty. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na rozvoj taktik proúspěšné vyjednávání, které pomohou dosáhnout požadovaných výsledků a zároveň udržet dobré pracovnívztahy. Učíme, jak správně připravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jak ;
sebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životnípotřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešitkonflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová promezilidským vztahům, jejich dynamice, potřebám a vzorcům. Je důležitá pro udržování dlouhodobých azdravých vztahů, ať už osobních, nebo profesních. Umožňuje budovat důvěru, pracovat se zpětnou vazbou ;
hranice, vytvářet prostředí důvěry a budovat dlouhodobé, férové vztahy. Profesní etika jespecifickým rozšířením etiky do pracovního a odborného prostředí. Každé povolání – od manažera přes lékaře ažbýt narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem avztahy mezi lidmi. Hodnoty jsou základními kameny každého člověka i organizace. Můžeme je rozdělitkonzistentně. Postoje odrážejí náš vztah ke světu. Jsou formovány našimi hodnotami, zkušenostmi a výchovou ;
nejlépe sedí a kde můžeme naplnit svůj potenciál. Mezilidské vztahy jsou základem nejen pracovního úspěchuÚspěšná kariéra, charisma a osobní kouzlo, mezilidské vztahy, psychologie osobnosti a vhodnápříležitostem, usnadnit navazování kontaktů a budovat pevné mezilidské vztahy. Psychologie osobnostibýt cenným nástrojem při volbě kariéry, který pomáhá sladit osobní dispozice s pracovním prostředím, inspiruje a motivuje ostatní, což v pracovním i osobním životě vytváří konkurenční výhodu. Úspěšná ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůzákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jenástroj, který ulehčuje vzájemné porozumění v pracovním týmu, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivéčleny týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích – ať už partnerských, přátelských nebo ;
oslovení přesně cíleného publika – podle věku, lokality, zájmů, chování nebo pracovního zařazení, přes správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se ;
a loajální pracovní týmy. Efektivní HR strategie podporuje celkovou vizi organizace, zajišťuje jejífirmě vztah a stane se dlouhodobým přínosem. Kvalitní adaptační proces snižuje fluktuaci, zvyšujevýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo ;
pomáhá vizualizovat a pochopit vlastní životní rovnováhu. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahypriority a najít rovnováhu mezi osobním, pracovním a rodinným životem. Koučink vychází z partnerskéhovztahu a je vždy přizpůsobený jedinečným potřebám každého klienta. Neučíme, jak „správně žít“, ale ;
prostředí, jako jsou manažeři a podnikatelé. Denní pracovní nasazení, neustálý tlak na výkonsvém každodenním životě i pracovním prostředí. Ukazujeme, jak efektivně hospodařit s energií, jak sezbavit návyků, které oslabují kondici, jak předcházet stresu a vyhoření a jak si nastavit pracovnía mentoring přinášejí možnost zastavit se, podívat se na vlastní život a pracovní styl z jinékomunikovat, posilovat vztahy a motivovat sebe i ostatní. Manažeři a podnikatelé, kteří investují do ;
Fotografie pracovních plošin Fotografie pracovních plošin Naše produkty Izolované pracovní plošiny Meziboří ;
Pracovní právo Pracovní právo • pracovněprávní poradenství zaměstnavatelům i zaměstnancům• uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování předzaměstnancům • uzavírání pracovněprávních smluv • právní poradenství při skončení pracovního poměru • zastupování před soudy v pracovněprávních záležitostech ;
. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální identitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celýidentitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celý příběh, který značka vypráví. Rozvoj ;
názory bez agrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo nimezilidských vztahů. V našem školení se naučíte, jak se stát asertivním ve svých komunikacích, jak reagovat navyšší spokojenosti na pracovišti. Chcete rozvíjet své komunikační dovednosti a zlepšit své vztahyagrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo niasertivitou a respektem vůči ostatním, což vede k pozitivním výsledkům a zlepšení mezilidských vztahů ;
a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivní. Součástí naší nabídky jsou také kurzy a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu ;
, rozvíjení silných stránek a vytváření motivujícího a podporujícího pracovního prostředí. Na našichmotivujícího a podporujícího pracovního prostředí. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na to ;
komunikaci, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem inovací a ;
týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní efektivitě a lepšímu zvládání konfliktů. V rámci. Rozvoj těchto dovedností přispívá k lepší spolupráci v týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu