Salonky Salonky Pro pořádání workshopů a různých firemních a společenských akcí máme k dispozici 2služby Konferenční prostory Svratka Česká Cikánka Pro pořádání workshopů a různých firemních aspolečenských akcí máme k dispozici 2 salonky s kapacitou 18 a 25 osob, které jsou vybavené přenosným dataprojektorem a flipchartem. ;
Firemní akce, svatby a oslavy Firemní akce, svatby a oslavy Pořádáte firemní akci, svatbu, oslavupodobě pronájmu apartmánu na jednu noc zdarma. Naše služby Firemní akce, svatby a oslavy Svratka ČeskáCikánka Pořádáte firemní akci, svatbu, oslavu jakékoliv výročí, narozeniny, školní setkání poideálním místem pro pořádání těchto akcí. Pro tyto účely máme připravenou restauraci, kavárnuletech nebo abiturientský večer? Hotel Svratka je ideálním místem pro pořádání těchto akcí. Pro tyto ;
zvyšování odbornosti personálu. Aktivně navštěvujeme školící akce jak Institutu postgraduálníhovzdělávání zdravotnických pracovníků, tak akce pořádané Českou lékárnickou komorou. Dvě magistryškolící akce jak Institutu postgraduálního vzdělávání zdravotnických pracovníků, tak akce pořádané ;
místnost pro uspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme všeuspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme vše potřebné dle Vašich ;
sdělení a výzvu k akci. Úspěšná reklamní kampaň vyžaduje testování variant, vyhodnocování výsledků anebo kolekce. Klíčové je mít jasný cíl, poutavý vizuál, silné sdělení a výzvu k akci. Úspěšná ;
Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akciza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidíefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde oformulované CTA motivuje uživatele ke konkrétní akci – nákupu, registraci, stažení, rezervaci či kontaktu ;
LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Měl bydůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujenázvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelůvytvořený LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Mělvizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
firemním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovémfiremním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovém ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky acílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhozákulisí firmy, zákaznické recenze, videa, živá vysílání (Facebook Live) nebo akce a událostiakci (CTA) a optimalizace výkonu podle metrik jako dosah, kliknutí, konverze nebo návratnostsociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí senadhledem. Ve firemním prostředí se mindfulness stále častěji zařazuje do programů well-beingu a ;
firemního příběhu je autenticita, srozumitelnost a relevance vůči cílové skupině. Efektivnínejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímfiremní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která, přesvědčení a akce. Na rozdíl od AIDA, která je více zaměřená na emocionální cestu zákazníka, DAGMAR ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshop. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosindividuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu. Firemní workshopy zaměřené na ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchhodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem kúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je torozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuklíčem ke změně celého osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co ;
firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je klíčem k udržitelnému úspěchua naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebo firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic jeprostor pro kreativitu, podnikání, inovace a naplňování osobního i firemního potenciálu. ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dati optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na, marketingová automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C ;
, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemní kultura, kterápropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značkyzapojení do inovací, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemníjsou také úzce propojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu