a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, máchápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisupsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě a důvěře ;
zaměřeny na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí oGoogle, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketingúspěchu. Základem je optimalizace pro vyhledávání na Google – tedy tzv. SEO (Search Engine Optimization), která umožňuje, aby se webové stránky objevovaly na předních místech výsledků vyhledávání. Dobrýfirmy a přivádět cílené návštěvníky. Google Ads (dříve AdWords) umožňuje vytvářet cílenou reklamu na ;
. Aby byla reklamní kampaň skutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělenícílovou skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Reklamní slogany firem by měly být jednoduché, emočně nabité, snadno zapamatovatelné a předevšímformátů na sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Aby reklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných data filozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma zaměří. Každý segment vyžaduje, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prodlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomný ;
orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví nasilném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (např ;
zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení dostrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutné ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejs kvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchsetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučinkpřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitální ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čimarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Jeho ;
obchodník umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vuzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale ovšak také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský ;
bytových a nebytových prostor Služby Činnost společnosti Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec IIIotopných těles - zpracování energetických auditů - správa bytových a nebytových prostorObchodní činnost Obchodní činnost - prodej měřicí a regulační techniky - prodej topenářského avodoinstalatérského materiálu - prodej otopných těles - zpracování energetických auditů - správa- prodej měřicí a regulační techniky - prodej topenářského a vodoinstalatérského materiálu - prodej ;
Byty, nebytové prostory a privatizace Byty, nebytové prostory a privatizace Činnosti Byty, nebyty a privatizace Praha Nové Město Praha 1 ;
Byty Byty Navrhneme Vám osvětlení do Vašeho bytu a připravíme tu nejvýhodnější cenovou nabídku. Nabídka svítidel Naše realizace Protivín Navrhneme Vám osvětlení do Vašeho bytu a připravíme tu nejvýhodnější cenovou nabídku. ;
a dlažeb. Spolupracujeme s významnými developery v oblasti bytů jako například s Central Groupbytů jako například s Central Group, České nemovitosti, Finep, S.I.D. Plzeň a dalšími. Dále pak s investory průmyslových staveb VGP a dalšími.Reference Reference Od roku 2000 se naše firma kromě samotného prodeje zabývá též realizací obkladůsamotného prodeje zabývá též realizací obkladů a dlažeb. Spolupracujeme s významnými developery v oblasti ;
rodinné domy a byty do 170 m². Speciální technologie kombinuje výhody vysoké tepelné účinnostijednotka WAFE 200 E je optimální řešením pro bytové domy, menší rodinné domy a byty do 170 m². SpeciálníWAFE 200 E WAFE 200 E Rekuperační jednotka WAFE 200 E je optimální řešením pro bytové domy, menšídovoluje průchod pouze jednoduchým molekulám vody. Pachy, viry, nečistoty zůstávají na straněmolekulám vody. Pachy, viry, nečistoty zůstávají na straně odpadního vzduchu. Nepřímým, ale vítaným efektem ;
KAIVAC, HEUTE stroje na čištění obuvi, napěňovací technika. Služby Úklidové služby Cheb ProdejProdej úklidové techniky Prodej úklidové techniky Prodej profesionální úklidové techniky značekprofesionální úklidové techniky značek KAIVAC, HEUTE stroje na čištění obuvi, napěňovací technika. ;
– několik tisíc metrů čtverečních máme trvale skladem. • metrážové bytové koberce, kusové– několik tisíc metrů čtverečních máme trvale skladem. • metrážové bytové koberce, kusové koberce• dodávka dle katalogů – pokládka koberců, obkládání schodů atd. CREDO - NABÍDKA Nabídka Nové Město naMoravě Nové Město na Moravě V našich prodejnách Vám nabízíme kompletní sortiment podlahových krytin ;
význam: • 1. číslice: typ krytiny (2 – bytová podlahová krytina, 3 – komerční prostory, 4 – průmyslovévýznam: • 1. číslice: typ krytiny (2 – bytová podlahová krytina, 3 – komerční prostory, 4) CREDO - NABÍDKA Nabídka Nové Město na Moravě Nové Město na Moravě Třída zátěže je standardním ;
dostanete jako dárek Energizující sérum na 7 dní pod váš obvyklý krém. Kosmetické ošetření Kosmetickédostanete jako dárek Energizující sérum na 7 dní pod váš obvyklý krém. ;
na váš celkový stav, nevyspání a stres. Oční kůra je zaměřená pro viditelně mladistvější vzhled? Oční okolí je nejtenčí a nejcitlivější pokožka obličeje, náchylná na váš celkový stav, nevyspání a ;
Kůra mládí s βP3.TRI- Komplex™ Kůra mládí s βP3.TRI- Komplex™ Ošetření zaměřené na viditelné známkyošetření Kosmetické ošetření Plzeň Jižní Předměstí Ošetření zaměřené na viditelné známky stárnutí ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu