FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kteráImpact Analysis (BIA) se soustředí na analýzu dopadů rizik na provoz a finance firmy. Metody jako, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik jeFMEA (Failure Mode and Effects Analysis), fmea metoda - hodnocení rizik, Design FMEA, Process FMEApreventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují. FMEA pomáhá firmám předcházet chybám ;
odborného projednání žádostí s cílem ošetření všech rizik Analýza/stanovení celní hodnoty - posouzeníverze – analýza textace smluv z pohledu rizik pro dovozce/vývozce Zastupování dovozce/vývozcesprávné výše pro výměr cla – jednání se zástupci CÚ Analýza/stanovení původu zboží – posouzení ;
Finanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatství. Správně zpracovaný finanční plán je nástrojem pro strategické rozhodování, minimalizaci rizik azajištění stability v každé fázi podnikání. Klíčovou součástí je i finanční analýza – od rozborunákladů, přes výnosy až po ziskovost a efektivitu jednotlivých oblastí podnikání. Díky důsledné analýze a ;
PESTE analýza (PESTLE analýza), Bostonská matice (BCG matice), Paretovo pravidlo 80/20, Matice GEMarketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovo. PESTE analýza (někdy také PESTLE) slouží k hodnocení vnějšího makroprostředí firmy – zkoumá Politicképodnikání. Pomáhá firmám pochopit, jak vnější svět formuje příležitosti i rizika, a jak se na ně ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyzisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizikprůzkumů trhu, zákaznické chování nebo finanční ukazatele. Statistická analýza pomáhá rozpoznat vzorce, efektivitu kampaní nebo úspěšnost produktu. Pravděpodobnost se pak uplatňuje při řízení rizik, tvorbě ;
, vždy by měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategickynavíc přidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování o investicích. Včasné a správné ;
, likvidita a zadluženost. Právě tyto tři oblasti vytvářejí základní rámec pro finanční analýzu avýrazně pomoci růstu firmy a zvýšit její výnosnost. Klíčem je vyváženost a schopnost dobře řídit rizika ;
Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzastrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňujíporozumět trhu, identifikovat rizika a příležitosti, najít svou konkurenční výhodu a vytvořit silnější ;
bankovní a nebankovní registry. Klient tak prochází procesem analýzy tzv. rychlým jednáním, kdy sepravdou, že nebankovní společnosti jdou do většího rizika oproti bankovním produktům, ale vjim tvrzeno, že nebankovní produkty jsou dražší. Riziko při nebankovní půjčce bez registru je větší ;
pro plasty a zejména pro tlakové lití kovů. Dále nabízíme řešení pevnostních analýzy a výpočtů pomocípevnostních analýzy a výpočtů pomocí MKP (FEA). V neposlední řadě poskytujeme kompletní servis při vyhotovení ;
Pevnostní výpočty Pevnostní výpočty Statické výpočty, pevnostní analýzy: Provádíme veškeré typyanalýzy: Dalším typem nabízených výpočtů jsou modální analýzy, které Vám umožní nalézt vlastnífrekvence, vlastní tvary kmitu součásti či konstrukce. Pomocí modální analýzy dokážeme určit kritickáPraha Karlín Praha 8 Statické výpočty, pevnostní analýzy: Provádíme veškeré typy statických výpočtů pro, intensitu napětí, vyhodnotit kritická místa apod. Dynamické výpočty, modální analýzy: Dalším ;
nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po volbufirmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po ;
a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale také analýzu trhu, konkurence, financítaké analýzu trhu, konkurence, financí, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie ;
konkrétní kroky a taktiky, které vedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzuvedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzu vnějšího prostředí, konkurence ;
Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza jsou základem každé úspěšné marketingové strategie. Pomáhajímarketingových aktivit. V rámci našich konzultací provádíme důkladnou analýzu prostředí, kteráanalýzu zákazníka – jeho potřeby, chování, očekávání a loajalitu, abychom dokázali nastavit cílenou a ;
Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC model) Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC modelrizik je nezbytnou součástí strategického řízení – identifikujeme možná rizika, hodnotíme jejich dopada vedení v oblasti řízení změn, řízení rizik i implementace BSC modelu – a to jak formou osobníchrizik je nezbytnou součástí strategického řízení – identifikujeme možná rizika, hodnotíme jejich ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt, BMC a Lean Startup metodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikemriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájemmetodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikem. ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníkymarketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes správu kampaní až po analýzu výsledků ;
odhalit rizika, slabá místa, neefektivitu a navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení. Povinný auditslouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika, kontrolní mechanismy a zajišťujefirmy. Dobře provedený audit pomáhá odhalit rizika, slabá místa, neefektivitu a navrhnout konkrétní(např. interní auditní oddělení) a slouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu