potřebných k úspěšnému zvládnutí podnikatelských aktivit. V průběhu přípravy ve studijním oboru jekladen důraz na rozvoj schopností aplikovat poznatky a dovednosti z ekonomiky, účetnictví, písemné a ;
předpoklady k získání kompetencí potřebných k úspěšnému zvládnutí podnikatelských aktivit. V průběhupřípravy ve studijním oboru je kladen důraz na rozvoj schopností aplikovat poznatky a dovednosti z ;
mentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci smůže NLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produktorientaci v datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) sinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním ;
navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční, aakvizičních dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akviziční ;
pak rozvíjí nejen manažerské a podnikatelské dovednosti, ale i schopnost zvládat stres, efektivně ;
zdravý postoj je klíčová dovednost každého jednotlivce, zaměstnance i podnikatele. Psychologie penězpodnikatelského poradenství, mentoringu a koučování nabízíme klientům nejen strategický pohled na finance, ale ;
Audit Audit • provádění průběžných auditů podnikatelských subjektů ukončený auditem roční účetníIII Praha Krč Praha 4 Chrudim Chrudim III • provádění průběžných auditů podnikatelských subjektů ;
Pojištění podniktelů Pojištění podniktelů Pojištění podnikatelského majetku a odpovědnostiIII Hořovice Slaný Sázava Sázava Rudná Rudná Pojištění podnikatelského majetku a odpovědnosti ;
Spotřebitelské a podnikatelské úvěry Spotřebitelské a podnikatelské úvěry Život na úvěr je čím dál ;
. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životní spokojenostzáklad osobního i profesního růstu. Tyto dovednosti nejsou dané – lze je cíleně trénovat, rozvíjetsebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i, sebedůvěře a sebeovládání tvoří základ osobního i profesního růstu. Tyto dovednosti nejsou dané – lze ;
, schopnost klást otázky, parafrázovat a přizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadnípřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny ;
prvky integrovat – nejen cíle a dovednosti, ale i rovinu duševní pohody a životního naplnění. Plán osobního rozvoje by měl tyto prvky integrovat – nejen cíle a dovednosti, ale i rovinu duševní ;
rozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často. Investice do rozvoje obchodních dovedností prostřednictvím školení a obchodních akademií neníspecializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak rozvíjet dovednosti, které jsou vdovedností prostřednictvím školení a obchodních akademií není nákladem, ale strategickým krokem k ;
od konkurence. Psychologie prodeje je komplexní dovednost, kterou je možné a nutné systematickydovednost, kterou je možné a nutné systematicky rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení ;
celého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vbudování vztahu, hodnoty a důvěry. A to vyžaduje nejen obchodní dovednosti, ale také emoční. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínostechnik, dovedností a leadershipu tvoří základ úspěšného obchodního fungování celé firmy. Businessproto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména v době, kdy zákazníci ;
příjem není pouze otázkou štěstí nebo výjimečných příležitostí, ale také důsledkem dovedností, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálu, ale také důsledkem dovedností, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, akombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem ;
i inovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšímiinovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšími, racionálnějšími a ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce sznalosti s praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to ;
rozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzydovednostem a znalostem. Kurzy, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu