B2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhocílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing jekomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingové ;
pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní řízení portfolia. V rámci našichMarketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovopravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častopravidlo 80/20 nebo Matice GE jsou klíčovým základem pro správné rozhodování a plánování v byznysu ;
. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánováníInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už toprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocí ;
pomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledkůGuerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzakonkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástroje, které výrazně napomáhají efektivitě marketingové strategie, zvyšují povědomí o značce, podporujíkonkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní forma ;
, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie. Kvalitní podnikatelský plán slouží nejen jakoPodnikatelské plánování a strategie, podnikatelské poradenství online i osobně, rozvoj podnikáníPodnikatelské plánování a strategie jsou klíčové pro každého, kdo chce podnikat s jistotou, růst a, jasné plánování i praktické kroky, které přinášejí výsledky. Kromě poradenství nabízíme i mentoring ;
Reklamní kampaň je jedním z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovitpřínosu. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšímiReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán. Aby byla reklamní kampaň skutečně účinná, musí být postavená na promyšlené strategii, jasném sdělení. Reklamní slogany firem by měly být jednoduché, emočně nabité, snadno zapamatovatelné a především ;
strategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kde seplánování – pomáhá si představit ideální stav a směřovat k němu konkrétními kroky. Fantazie zaseplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickoutýmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánování ;
optimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovézisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizikinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při ;
, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování, procesů i marketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, kteréfirem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje rozpočet, plánování výdajůrozhodnutí může znamenat růst a stabilitu, zatímco špatné plánování může ohrozit celou existenci podniku, strategické plánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale i ;
Produktová strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenídefinovaných kritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky astrategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem ;
řízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, služby, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, dosáhnout růstu a posílit jejich konkurenční výhodu. Business management jako pojem zahrnuje plánování ;
Online marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing a digitální marketing jsou nezbytné pro úspěch každé firmy v dnešním digitálnímsvětě. Pomáháme firmám nastavit efektivní marketingovou strategii, která zahrnuje širokou škálunástrojů a kanálů, jako jsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. V ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace je klíčová pro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivněkonzultacích se zaměřujeme na moderní formy marketingové komunikace, přičemž klademe důraz na marketing nanejdůležitějších platforem pro interakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů ;
Marketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie a marketingový plán jsou základními stavebními kameny každého úspěšného podnikáníkomunikovat a dosahovat konkrétních obchodních cílů. V rámci marketingového poradenství pomáháme firmámvhodných kanálů a tvorbu obsahu. Strategii převádíme do konkrétního marketingového plánu s jasně ;
Výkonnostní marketing, Benchmarking, seo optimalizace, PPC reklama, online reklama a propagaceVýkonnostní marketing, Benchmarking, seo optimalizace, PPC reklama, online reklama a propagaceVýkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávky, návštěvnost nebo jinéokamžitou návštěvnost pomocí cílené placené propagace. Online reklama a propagace je díky těmto metodám– srovnání s konkurencí, které pomáhá identifikovat příležitosti ke zlepšení a efektivněji řídit marketingové ;
Marketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketingMarketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketing Marketingnení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyrozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužímarketingový výzkum – nástroj, který poskytuje informace o trhu, konkurenci, zákaznickém chování ;
Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza jsou základem každé úspěšné marketingové strategie. Pomáhajímarketingových aktivit. V rámci našich konzultací provádíme důkladnou analýzu prostředí, která. Marketingový audit je ideálním výchozím bodem pro optimalizaci stávající strategie, zefektivnění nástrojů a ;
Podpora marketingu Podpora marketingu V rámci podpory marketingu Vám náš grafický tým zhotovímarketingu Vám náš grafický tým zhotoví podklady pro prezentaci stávajícího nebo nového výrobkupříručky, různé typy reklamních materiálů a například animace pohybu a principu funkce. Pracujeme snapříklad katalogy náhradních dílů, servisní příručky, různé typy reklamních materiálů a například ;
Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jemoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a videomarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu