potenciálu. V rámci školení získáte praktické techniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmemtechniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmem. Pozitivní přístup k řízení je nejen lidský ;
pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ostatní, jak rozpoznat vnitřní motivační zdroje a jakzvyšuje angažovanost. Na našich školeních a workshopech pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ;
znamená pochopení motivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, kterémotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímureálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
ověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředíověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředískvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit askvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit ;
vyhledávače, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu ;
. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisdalší AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servis, tvorba ;
. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako je. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako je ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník je ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servis ;
struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „pročAnalysis), která používá logiku stromové struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je ;
), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. Součástí ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímnabízeného řešení. Mezi osvědčené techniky uzavírání obchodu patří např. shrnutí benefitů, testovacíotázky, vytvoření pocitu naléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodník ;
pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k ;
, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentální odolnost se posiluje nejen psychickým, efektivní organizace času, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentálníefektivně pracovat se stresem. Díky individuálnímu přístupu a praktickým technikám pomáháme klientůmpraktickým technikám pomáháme klientům vytvořit si životní styl, který podporuje energii, klidnou mysl a ;
. Umět si ověřit zdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnýmizdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnými úsudky je pro ;
ošetření kůže (usně), ošetření spodků obuvi, leštění, nové tkaničky Servisní služby Nabízený servis ;
Malý servis Malý servis - výměna opotřebených patníků, oprava špiček, zabroušení a zabarvení hran), ošetření spodků obuvi, leštění, výměna kožených stélek, nové tkaničky Servisní služby Nabízený servisFelbabka - výměna opotřebených patníků, oprava špiček, zabroušení a zabarvení hran spodků obuvi ;
Střední servis Střední servis - výměna opotřebených patníků, výměna krycích podrážek nebo novéServisní služby Nabízený servis Felbabka - výměna opotřebených patníků, výměna krycích podrážek ;
Kompletní servis Kompletní servis - vyjmutí staré stélky, napnutí obuvi, odstranění nečistot, rozebrání podpatků a odpárání prochozených podešví, oprava půdování, příprava a přišití nových podešvíNabízený servis Felbabka - vyjmutí staré stélky, napnutí obuvi, odstranění nečistot, rozebránípodpatků a odpárání prochozených podešví, oprava půdování, příprava a přišití nových podešví, postavení ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu