akumulátoru. Ergonomický tvar, nízká hmotnost a nízký profil jednotky zaručují vysoký komfortuživatele v případě náhlého poklesu průtoku, či nízkého stavu nabití akumulátoru. Ergonomický tvar ;
. Jednotka je vybavena Li-ion akumulátorem, elektronikou zajišťující konstantní průtok vzduchu aakumulátoru. Průtok vzduchu lze pomocí jediného tlačítka regulovat v pěti krocích v rozmezí 170 – 240 l. Jednotka je vybavena Li-ion akumulátorem, elektronikou zajišťující konstantní průtok vzduchu aakumulátoru. Průtok vzduchu lze pomocí jediného tlačítka regulovat v pěti krocích v rozmezí 170 – 240 l ;
jednotlivých typů napájeny ze sítě 220 V nebo mohou být osazeny akumulátory. Stroje nižší třídy nejsouovládá pomocí pedálů a volantu. Tyto stroje jsou napájeny pouze pomocí akumulátorů. Akumulátorybýt osazeny akumulátory. Stroje nižší třídy nejsou vybaveny pojezdovým motorem. Jejich pohybjsou napájeny pouze pomocí akumulátorů. Akumulátory napájené stroje se navíc dodávají ve verzi ;
všem známé mechamické metle. Je však vybaven akumulátorem a nabíjecím zařízením a každý jen žasne nadakumulátorem a nabíjecím zařízením a každý jen žasne nad tím co všechno a z jakých povrchů dokáže ;
, G3 Vhodná pro vozy všech tříd. Optimální startovací výkon za studena až 110 % ve srovnání spro vozy všech tříd. Optimální startovací výkon za studena až 110 % ve srovnání s konvenčními ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu