prostřednictvím fotek, videí, příběhů (Stories), Reels, carousel příspěvků nebo živých vysílánípersonalizovaným sdělením. Reklama na Instagramu zahrnuje různé formáty – od obrázkových a video reklam, přesInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuznačky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základemúspěšné prezentace. Měl by obsahovat profesionální logo, stručný a výstižný bio text, odkazy na web ;
. Reklamní formáty zahrnují sponzorované příspěvky, textové reklamy, InMail kampaně nebo videoLinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem idůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahuje ;
ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa, živá vysílání (Facebook Live) nebo akce a události, formulář, událost nebo přímo podporují nákup. Možnosti jsou široké: od jednoduchých obrázkových a videoFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a. Prezentace firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes ;
videí, recenzí či tutoriálů. Instagram je ideální pro vizuální obsah, storytelling a budovánísítě, autenticitu a efektivní prezentaci. Pokud chcete posílit svůj vliv na sociálních sítích ;
Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a videodalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty častopodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobů ;
podklady pro prezentaci stávajícího nebo nového výrobku. Dodané podklady dodáváme ve fotorealistickémarketingu Vám náš grafický tým zhotoví podklady pro prezentaci stávajícího nebo nového výrobku ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abyvyužití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Aby reklama nepůsobila nahodile ;
moodboardů, reklamních návrhů či vizuálních prezentací. Designéři, marketéři i obchodníci získávají, reklamních návrhů či vizuálních prezentací. Designéři, marketéři i obchodníci získávají možnost ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jeprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to dělámepřirozeně, lidsky a uvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
kontaktu, přes první oslovení, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servis ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnézjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví ;
identifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentaci hodnoty až popropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značky. Akviziční proces začíná identifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentacijsou také úzce propojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace ;
popisy produktů, profesionální fotografie, videa, recenze zákazníků a chytré doporučovací algoritmy, videa, recenze zákazníků a chytré doporučovací algoritmy. Strategie růstu v e-commerce často zahrnuje i ;
prezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastaveníprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné ;
komunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
prezentaci řešení, zvládání námitek až po uzavírání obchodu. Školení jsou praktická, interaktivní ase zákazníkem, přes efektivní prezentaci řešení, zvládání námitek až po uzavírání obchodu. Školení ;
komunikačních a prezentačních dovedností, přes asertivitu, time management a emoční inteligenci, až poskills dovedností pro manažery i zaměstnance – od komunikačních a prezentačních dovedností, přes ;
plánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovýmiplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
zvládnout prezentace, jednání i každodenní komunikaci s větším přehledem, jistotou a autenticitu. Věřímeemocemi a empatií, a aktivní naslouchání. Pomáháme účastníkům zvládnout prezentace, jednání i každodenní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu