slova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. Businessneverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či autoritativně. Mimika a gestikulacekomunikaci s větším přehledem, jistotou a autenticitu. Věříme, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. ;
pravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častoplatí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit arozvíjet a co opustit. Paretovo pravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčovýchpříčin – v marketingu často platí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to ;
priority, eliminovat ztráty času a soustředit se na to, co skutečně přináší výsledky. Naše školení av náročném prostředí. Nedílnou součástí efektivního řízení času jsou i osobní hodnoty – právě ty, a podle toho organizovat svůj čas i život. Dále se zaměřujeme na networking, tedy budování alehkostí, určovat priority, eliminovat ztráty času a soustředit se na to, co skutečně přináší výsledkyhodnoty – právě ty určují, čemu věnujeme pozornost a energii. Pomáháme lidem uvědomit si, co je pro ně ;
tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbálníjen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcikonflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámci našich školení ;
aktivního hledání příležitostí ke zlepšení. Tím posiluje odpovědnost, motivaci a smysluplnost prácejednorázový projekt – je to cesta, na které vás rádi provedeme. Business úspěch Business strategiezaměstnance napříč úrovněmi – od vedení až po provoz – do aktivního hledání příležitostí ke zlepšení. Tímzákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita není jednorázový projekt – je to cesta, na které vás rádi provedeme. ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
činností a maximalizaci toho, co má skutečný význam. Six Sigma přidává statistický přístup ke zvyšovánímanagement staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečných činností a maximalizaci toho, co má ;
, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním toho, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním toho ;
tím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanecháprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působíjejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a tím zvyšujezapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, a ;
možnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenymožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřeny ;
Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akci) Měření efektivity, CTR – míra prokliku, CPC – cena za proklik a CTA (Call to Action–výzva k akciza proklik a CTA (Call to Action) – výzva k akci. CTR – míra prokliku vyjadřuje, kolik procent lidí, může to znamenat nutnost přepracovat sdělení, vizuál, cílení nebo samotnou nabídku. CPC – cena za, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, co ;
reklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čempodporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubiliprofesní směr s osobními hodnotami. Je to hluboká sebereflexe, která vede k autenticitě, naplnění a, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší ;
mezi cíli a přijetím toho, co již máme. Hledání smyslu života – osobního „proč“ – je klíčem kpomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytonejen výkonnějšími, ale i šťastnějšími, vyrovnanějšími a lidštějšími. A právě to je základ skutečně, který pomáhá nacházet rovnováhu mezi cíli a přijetím toho, co již máme. Hledání smyslu životavize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
názvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelůnebo názvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních ;
všechny“, ale pro ty správné – což přináší lepší výsledky i vyšší spokojenost zákazníků. Celkovědlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýtam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlín) zajišťuje, že firma nevytváří „pro všechny“, ale pro ty správné – což přináší lepší výsledky i vyššísilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdakanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání a, gest či jiných znaků, které prostřednictvím komunikačního kanálu doručuje příjemci. Ten sdělení ;
organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchfungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. ;
osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je to. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie Prahaje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimipostoje a vnitřního kompasu. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu