, má široké možnosti a očekává profesionální přístup. Prodejce, který rozumí principům psychologie. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí ;
. Profesionální obchodník dneška není jen prodejce – je partnerem, poradcem, průvodcem a tvůrcem důvěryprodejce – je partnerem, poradcem, průvodcem a tvůrcem důvěry. ;
Věrnostní systémy Věrnostní systémy Věrnostní systémy pomáhají utvrzovat vztah mezi prodejcem aVěrnostní systémy pomáhají utvrzovat vztah mezi prodejcem a zákazníkem. Princip je jednoduchý. Zákazník díky věrnostnímu programu čerpá různé benefity. ;
první začala tyto filtry montovat do svých vozidel automobilka Peugeot/Citroën, postupem času se pakdieselových vozidel. Jako první začala tyto filtry montovat do svých vozidel automobilka Peugeot ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu