Tel.: 481 551 348, 481 551 349 nebo přes spojovatelku 481 551 111. Oddělení nemocnice Oddělení. Sestra Meyerová Helena Tel.: 481 551 348, 481 551 349 nebo přes spojovatelku 481 551 111. ;
° instalaci. Připojení jednotky přes Sigfox zajišťuje monitoring, zjednodušuje údržbu a umožňujeumožňuje modulární polohováním pro 360° instalaci. Připojení jednotky přes Sigfox zajišťuje monitoring ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abymegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes ;
doporučuje využít reklamu na Instagramu, která se spouští přes Meta Ads Manager. Díky možnostempersonalizovaným sdělením. Reklama na Instagramu zahrnuje různé formáty – od obrázkových a video reklam, přestvorby strategie, nastavení profilu, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získatInstagramu, která se spouští přes Meta Ads Manager. Díky možnostem přesného cílení na základě demografiezahrnuje různé formáty – od obrázkových a video reklam, přes Stories a Reels reklamy, až po carousel ;
. Kvalitní CTA je jasné, konkrétní a srozumitelné. Výkon CTA lze sledovat právě přes CTR a následnékontaktu. Kvalitní CTA je jasné, konkrétní a srozumitelné. Výkon CTA lze sledovat právě přes CTR a ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prohraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Pro ;
firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přespřes carousel (více produktů) až po dynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnoufirmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přeskomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býtjsou široké: od jednoduchých obrázkových a video reklam přes carousel (více produktů) až po ;
zákazníka od upoutání pozornosti přes vzbuzení zájmu a touhy až k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je, aby krok za krokem vedla potenciálního zákazníka od upoutání pozornosti přes vzbuzení zájmu a touhy ;
kontaktu, přes první oslovení, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření. Efektivní obchodní proces zahrnuje celou řadu kroků – od vyhledání kontaktu, přes první oslovení ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roli. Od prvního kontaktu přes ;
specifickým rozšířením etiky do pracovního a odborného prostředí. Každé povolání – od manažera přes lékařepovolání – od manažera přes lékaře až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přessvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
identifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentaci hodnoty až po. Akviziční proces začíná identifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentaci ;
spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes– od automobilového a leteckého průmyslu přes zdravotnictví, logistiku až po vývoj softwaru ;
-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociacezákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociace až po loajalitu a vztah ke značce ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCpřes e-mailing, PPC reklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí ;
nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po volbufirmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po ;
a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivníse zákazníkem, přes efektivní prezentaci řešení, zvládání námitek až po uzavírání obchodu. Školení ;
, přes výnosy až po ziskovost a efektivitu jednotlivých oblastí podnikání. Díky důsledné analýze astability v každé fázi podnikání. Klíčovou součástí je i finanční analýza – od rozboru nákladů, přes ;
– od soft skills přes leadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám budovat. Nabízíme prakticky zaměřené kurzy, které reflektují aktuální potřeby firem – od soft skills přes ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu