odlišit, kde posílit nebo jak reagovat na aktuální vývoj trhu. SWOT analýza pak propojuje všechny klíčovéMarketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza jsou základem každé úspěšné marketingové strategie. Pomáhajíidentifikovat silné a slabé stránky vaší značky, příležitosti a hrozby na trhu, a odhalují skutečný stavmarketingových aktivit. V rámci našich konzultací provádíme důkladnou analýzu prostředí, která zahrnuje ;
připravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AIna základě prediktivní analýzy. AI technologie se tak postupně integrují do každodenního fungování ;
Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzaspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka istrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňujíporozumět trhu, identifikovat rizika a příležitosti, najít svou konkurenční výhodu a vytvořit silnějšístrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji nového ;
průzkumů trhu, zákaznické chování nebo finanční ukazatele. Statistická analýza pomáhá rozpoznat vzorceAnalýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování ;
Produktová strategie, SEO faktory, Groeův model, SPACE analýza, Model CBBE, Metoda EquiTrendpropojuje potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktuanalýzu a měření výkonnosti SEO se využívají nástroje jako MOZ, který hodnotí autoritu domény (DA) aužitečné vycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy ajejí potenciál – propojuje inovace, vedení, zdroje a výkonnost. SPACE analýza hodnotí strategickou ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýzaaplikace. Další příležitostí je expanze na zahraniční trhy, kde je klíčová lokalizace obsahu, měnakonkurenční výhodu. Ať už firma teprve vstupuje na trh, nebo potřebuje restrukturalizovat svůj současnýe-shop, strategie, analýza a odborné vedení jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu. Business úspěch ;
efektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužímarketingový výzkum – nástroj, který poskytuje informace o trhu, konkurenci, zákaznickém chováníodpovídají reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat smarketingovým mixem – souborem nástrojů, pomocí kterých ovlivňuje trh a zákazníka. Tradiční modelporozumět tomu, jak tyto nástroje správně používat. Naučí je analyzovat trh, efektivně tvořit ;
firmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až popřizpůsoben specifikům firmy, značky i jejího cílového trhu. Věříme v marketing, který má přesah, vytváří ;
konkrétní kroky a taktiky, které vedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzuvizi do praxe, sledovat vývoj, pružně reagovat na změny a dlouhodobě budovat silnou pozici na trhu. V ;
plánu a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale také analýzu trhu, konkurence, financídlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmám definovat směr podnikání, zacílit na správné ;
PESTE analýza (PESTLE analýza), Bostonská matice (BCG matice), Paretovo pravidlo 80/20, Matice GEMarketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovo. PESTE analýza (někdy také PESTLE) slouží k hodnocení vnějšího makroprostředí firmy – zkoumá Politicképroduktových řad na základě atraktivity trhu a konkurenceschopnosti. Umožňuje strategické rozloženízdrojů podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhled ;
struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebořízení a odpovědnost za výsledky. Výhodou je přizpůsobení konkrétním podmínkám trhu a větší flexibilitamezi prioritami. Výběr vhodné organizační struktury by měl vycházet z důkladné analýzy cílů firmy ;
, likvidita a zadluženost. Právě tyto tři oblasti vytvářejí základní rámec pro finanční analýzu aplánovat rozvoj a posilovat svou konkurenceschopnost i důvěryhodnost na trhu. Finanční zdraví firmy ;
pro plasty a zejména pro tlakové lití kovů. Dále nabízíme řešení pevnostních analýzy a výpočtů pomocípevnostních analýzy a výpočtů pomocí MKP (FEA). V neposlední řadě poskytujeme kompletní servis při vyhotovení ;
Pevnostní výpočty Pevnostní výpočty Statické výpočty, pevnostní analýzy: Provádíme veškeré typyanalýzy: Dalším typem nabízených výpočtů jsou modální analýzy, které Vám umožní nalézt vlastnífrekvence, vlastní tvary kmitu součásti či konstrukce. Pomocí modální analýzy dokážeme určit kritickáPraha Karlín Praha 8 Statické výpočty, pevnostní analýzy: Provádíme veškeré typy statických výpočtů pro, intensitu napětí, vyhodnotit kritická místa apod. Dynamické výpočty, modální analýzy: Dalším ;
Hypotéky Hypotéky Srovnáme Vám nabídku všech významných bank a spořitelen na trhu, porovnámeNačešice Srovnáme Vám nabídku všech významných bank a spořitelen na trhu, porovnáme celkové náklady ;
Hydroizolace - ploché střechy - terasy Hydroizolace - ploché střechy - terasy Na našem trhu je, terasy, hydroizolace Morašice Morasice u Chrudime Na našem trhu je nepřeberné množství ;
BRAMAC BRAMAC Firma BRAMAC nabízí na českém trhu nejen vysoce kvalitní tašky, ale i vlastnítrhu nejen vysoce kvalitní tašky, ale i vlastní originální střešní doplňky, důležité pro správnou ;
správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníkymarketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes správu kampaní až po analýzu výsledků ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), segmentace trhu, segmentace. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivitvzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu