), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. Součástí ;
pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým ;
. Umět si ověřit zdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnýmizdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnými úsudky je pro ;
, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentální odolnost se posiluje nejen psychickým, efektivní organizace času, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentálníefektivně pracovat se stresem. Díky individuálnímu přístupu a praktickým technikám pomáháme klientůmpraktickým technikám pomáháme klientům vytvořit si životní styl, který podporuje energii, klidnou mysl a ;
, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodeje. Zaměřujeme se nejen na techniky prodeje, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou ;
pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ostatní, jak rozpoznat vnitřní motivační zdroje a jakzvyšuje angažovanost. Na našich školeních a workshopech pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ;
ověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředíověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředískvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit askvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit ;
vyhledávače, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu ;
znamená pochopení motivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, kterémotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímureálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
potenciálu. V rámci školení získáte praktické techniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmemtechniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmem. Pozitivní přístup k řízení je nejen lidský ;
informační servis pro oblast Úpice a mikroregion Jestřebí hory. Služby poskytované TIC Úpicezajišťuje informační servis pro oblast Úpice a mikroregion Jestřebí hory. Služby poskytované TIC Úpice ;
základního nářadí pro opravu kol - možnost umytí kol - lékárnička - prodej cyklo a turistických map- uzamykatelné a zastřešené místo pro bezplatnou úschovu kol - poskytnutí základního nářadí pro opravu ;
na trhu připravena pro každého klienta. Přesvědčte se sami Online servis si může vyzkoušet každýpřipravena pro každého klienta. Přesvědčte se sami Online servis si může vyzkoušet každý zákazník ;
nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7m provozníkomponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozníprovoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cenazáruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Zpětný odkup čistírny odpadních vodspuštění ČOV, příp. provozování Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí ;
nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7mprovozní komponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozníprovoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cenakomínek záruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Zpětný odkup čistírny odpadních vodspuštění ČOV, příp. provozování Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí ;
zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOVprůměru cca. 1,7m provozní komponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servisna www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7m provozní komponenty včetnědmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční listZaškolení obsluhy a spuštění ČOV, příp. provozování Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s ;
od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7mprovozní komponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhybezproblémový provoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servisodvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Zpětný odkup čistírnya spuštění ČOV, příp. provozování Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí ;
záruční a pozáruční servis Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí, identifikujeservis Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí, identifikuje závadu a bude senahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV provozní komponenty včetnědmychadla záruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Čistírny odpadních vod STMHwww.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV provozní komponenty včetně dmychadla záruční ;
pozáruční servis Servisní podpora: vyškolený servisní technik se s Vámi spojí, identifikuje závadu avíce na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV provozní komponenty včetně dmychadlazáruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Čistírny odpadních vod STMH slouží k čištěnízprovoznění kontejnerové čistírny a zaškolení obsluhy záruční a pozáruční servis Servisní podporabezproblémový provoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu