, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhokonkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity obchodního týmu, cenovou politiku i, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodejeprodeje i dlouhodobě fungujícího podnikání. Jasně definovaná strategie pomáhá firmám vědět, kam směřujíplán pak tuto strategii převádí do konkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních azákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na moderní ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojesítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástroje ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není oPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejní ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejpřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámkvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
uzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
, kterou přinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání apřinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání a podnikavému přístupu ;
: čištění koberců čištění veškerých čalouněných materiálů čištění čalounění nábytku čištěnínábytku čištění veškerých textilních povrchů hloubkové čištění koberců a jiných tepichů propírání, kartáčování a odsávání nečistot ;
Prodej úklidové techniky Prodej úklidové techniky Prodej profesionální úklidové techniky značekKAIVAC, HEUTE stroje na čištění obuvi, napěňovací technika. Služby Úklidové služby Cheb Prodej ;
penzionu. Dále je v těsné blízkosti penzionu cyklistická stezka „Po stopách českých králů“. Součástípenzionu. Dále je v těsné blízkosti penzionu cyklistická stezka „Po stopách českých králů“. Součástí penzionu je též parkoviště. ;
/violin D. Krásy české hudby E. Štefan Margita, Eva Urbanová, Lívia Ághová F. The Best of GiuseppeD. Krásy české hudby E. Štefan Margita, Eva Urbanová, Lívia Ághová F. The Best of Giuseppe Verdi ;
Grantové projekty Grantové projekty Dlouhodobě se účastníme celé řady českých i mezinárodníchSmíchov Praha 5 Pardubice Pardubice-Staré Město Pardubice I Dlouhodobě se účastníme celé řady českých i ;
velkoobchodního a maloobchodního prodeje zboží s hlavním zaměřením na osvětlovací techniku. V oboruoblasti velkoobchodního a maloobchodního prodeje zboží s hlavním zaměřením na osvětlovací techniku. V ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu