poskytuje ochranu obličeje a dýchacích cest proti rozstřiku kapalin / broušení. Naše produkty Hlavovéochranu obličeje a dýchacích cest proti rozstřiku kapalin / broušení. ;
ventilační jednotky. Kombinuje ochranu dýchacích cest, hlavy, obličeje a sluchu. Široký, panoramatickýJablonec nad Nisou Ochranná přilba CA-4 pro filtračně ventilační jednotky. Kombinuje ochranu ;
CleanAIR® Basic EVO CleanAIR® Basic EVO Basic EVO poskytuje efektivní ochranu v prostředíchochrany dýchacích cest Jablonec nad Nisou Basic EVO poskytuje efektivní ochranu v prostředích ;
provozů. Zajišťuje plnou ochranu horní části těla v nejnáročnějších podmínkách. Naše produkty Hlavovéprůmyslových provozů. Zajišťuje plnou ochranu horní části těla v nejnáročnějších podmínkách. ;
snadnou dekontaminaci kapalnými dekontaminačními prostředky díky ochraně IP65. Unikátní automatickýpřehledně zobrazuje všechny potřebné informace Naše produkty Systém ochrany dýchacích cest Jablonecdekontaminačními prostředky díky ochraně IP65. Unikátní automatický uzavírací systém dovoluje v případě ;
úroveň ochrany pro práci ve zvláště toxických prostředích po dlouhou dobu. Oblast použití je hlavně vúroveň ochrany pro práci ve zvláště toxických prostředích po dlouhou dobu. Oblast použití je hlavně v ;
vyvinuta pro aktivní ochranu dýchacích cest a obličeje během sanace azbestu. Systém je k dispozici sNisou CleanAIR® Asbest je extrémně lehká a kompaktní FVJ, která je vyvinuta pro aktivní ochranu ;
rozvodu vzduchu. Zajišťuje ochranu hlavy, dýchacích cest, zraku, obličeje a sluchu. Své uplatnění najdejako ochrana při svařování v náročných průmyslových podmínkách. Naše produkty Hlavové díly Jablonecrozvodu vzduchu. Zajišťuje ochranu hlavy, dýchacích cest, zraku, obličeje a sluchu. Své uplatněnínajde jako ochrana při svařování v náročných průmyslových podmínkách. ;
ochranu hlavy, dýchacích cest, zraku, obličeje a sluchu. Své uplatnění najde jako ochrana přiochranu hlavy, dýchacích cest, zraku, obličeje a sluchu. Své uplatnění najde jako ochrana při svařování v náročných podmínkách. ;
podle svého vkusu či charakteru stavby. KM Beta nabízí tyto odstíny: cihlově červený, višňový, tmavěstavby. KM Beta nabízí tyto odstíny: cihlově červený, višňový, tmavě hnědý, černý a šedý. ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu ;
podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhlednástroje poskytují cenná data a vhled pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
zákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datechzákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datech ;
funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA pomáhározumět tomu, co funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA ;
návrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysystémy, zabezpečení dat, procesy související s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance ;
, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat. Umožňuje firmám sbírat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chovánírozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujetepracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu