sítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky av dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky a vybudovat silnou značku ;
– které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabinách. Sebekontrola a, sebereflexi i sebeřízení. Naše školení a koučovací přístupy jsou postaveny na praktických zkušenostech znastavení – které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabináchzkušenostech z byznysu, psychologie i osobního rozvoje. Naučte sebe i svůj tým zvládat náročné situace s ;
žije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazování, harmonii s výkonností. Pokud hledáte hlubší smysl, radost z práce i života, cestu k sobě a lepšímúspěchu. Když člověk žije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnějšíklid s vedením lidí, harmonii s výkonností. Pokud hledáte hlubší smysl, radost z práce i života ;
ní můžeme plánovat budoucnost bez strachu z neočekávaných výdajů a stresu. Pro dosažení finančnínaše hodnoty, životní cíle a priority. Díky ní můžeme plánovat budoucnost bez strachu z ;
praktických zkušenostech z byznysu, sportu a leadershipu – učíme, jak myslet a jednat jako vítěz vstrategie vedoucí k dosažení cílů. Naše programy jsou založené na praktických zkušenostech z byznysu ;
důvěru je nezbytná pro růst kariéry. Vhodná profese vychází z hlubokého sebepoznání a porozuměnínezbytná pro růst kariéry. Vhodná profese vychází z hlubokého sebepoznání a porozumění vlastním silným ;
konkrétních příkladech z praxe. Cílem je, aby účastníci získali znalosti a nástroje, které mohou ihned využítkonkrétních příkladech z praxe. Cílem je, aby účastníci získali znalosti a nástroje, které mohou ihned ;
Obchodní strategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodnístrategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodní strategie, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhoklíčové ukazatele výkonnosti. Obchodní model zase určuje, jakým způsobem firma vytváří, doručuje avycházejí z reálných situací. Obchodní koučink pak nabízí individuální podporu obchodníkům i manažerům ;
praktické situace z pracovního prostředí a na konkrétní potřeby jednotlivců i týmů. Důležitouprostředí, kde vzniká skutečná synergie. Tvůrčí týmová spolupráce zvyšuje efektivitu i radost z práce. Zaměřujeme se na praktické situace z pracovního prostředí a na konkrétní potřeby jednotlivců i týmůradost z práce, posiluje loajalitu a přináší inovace. Učíme týmy, jak spolu komunikovat otevřeně, s ;
trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z pocitu smysluplnosti, uznání, růstu a osobníhohlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk podává špičkový výkon bez vnějšího nátlaku. Pracovní. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z. Pomáháme také rozvíjet koncept „flow“, tedy stav hlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk ;
změny s klidem a jistotou. V rámci mentoringu předáváme zkušenosti z praxe, pomáháme nastavovatpředáváme zkušenosti z praxe, pomáháme nastavovat konkrétní cíle a poskytujeme podporu při jejich ;
sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zFacebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu z nejdůležitějších platforem pro ;
, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie. Kvalitní podnikatelský plán slouží nejen jakotaké analýzu trhu, konkurence, financí, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie ;
marketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, kterýpodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobůmarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který pomáhápodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobů, jak ;
nastavených procesů, kultury odpovědnosti a neustálého zlepšování. Moderní řízení kvality vychází zvýhodě. Jednou z nejuznávanějších metod zlepšování kvality je filozofie Kaizen, která klade důraz naoptimalizaci procesů. Tento přístup podporuje praktické zlepšování kvality, které vychází z reality, ne z domněnek. Systém řízení kvality podle zásad GEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímuzlepšování. Moderní řízení kvality vychází z ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě ;
dává najevo zájem i respekt. Jedním z klíčových aspektů efektivní komunikace je aktivní naslouchánídokreslují emoce, oční kontakt posiluje propojení mezi lidmi a dává najevo zájem i respekt. Jedním z ;
Lean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metodaLean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metodaNástroje jako Lean Canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean Startup metoda a přístupy pro založení a. Lean Canvas je jednoduchý, přehledný a praktický model, který pomáhá podnikatelům a startupistůmověřit svou myšlenku bez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) je ;
pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální a zapamatovatelnýcílové skupině, jak pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC model) Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC modelstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlůa vedení v oblasti řízení změn, řízení rizik i implementace BSC modelu – a to jak formou osobníchstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlů ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu