kanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti a, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti a aktuálních kampaní ;
, mimika, gestikulace, intonace) nebo digitální (e-maily, chaty, videohovory, CRM systémy). Výběrdigitální (e-maily, chaty, videohovory, CRM systémy). Výběr vhodného komunikačního kanálu a nástroje by ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakVirální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a video ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíinteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostiobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat nazcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývoj ;
pracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní a, posilovat loajalitu zákazníků a zvyšovat konverze. Je důležité pracovat nejen s velkými influencery ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodování. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. E-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímu(ROI) a zákaznická spokojenost (např. pomocí NPS). Kvalitní e-shop je postaven na přehlednosti ;
marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování a. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailfunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRMkanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovézměnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové platformy jsou nedílnou ;
, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro kontinuální učení a rozvojprostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámdovednostem a znalostem. Kurzy, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor propřes e-mailing, PPC reklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí ;
řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attentionaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní sobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
. Vysoké pracovní tempo, časté rozhodování pod tlakem a velká odpovědnost přinášejí nejen profesní výzvyzákladem dlouhodobého úspěchu. Vysoké pracovní tempo, časté rozhodování pod tlakem a velká ;
Cloudové řešení pro velké budovy Cloudové řešení pro velké budovy IMAporter Cloud IMAporter ;
- lom Velká Amerika, Solvayovy lomy, Koněpruské jeskyně. Údolí děsu (Koda) – počátky trampinguklášter a kostel s jeskyní poustevníka Ivana. Šachty a lomy v okolí Srbska - lom Velká Amerika ;
penzionu. Dále je v těsné blízkosti penzionu cyklistická stezka „Po stopách českých králů“. Součástípenzionu. Dále je v těsné blízkosti penzionu cyklistická stezka „Po stopách českých králů“. Součástí penzionu je též parkoviště. ;
získání ekologické plakety je nutné předložit originál velkého Technického průkazu motorovéhoNěmecku. K získání ekologické plakety je nutné předložit originál velkého Technického průkazu motorového vozidla. ;
instalujeme zvukovou a osvětlovací techniku světových výrobců. Služby Naše e-shopy a jejich nabídka ;
arnikou a měsíčkem ALPA krém s EMU olejem – masážní Náš sortiment výrobků Masážní přípravky Velké ;
CHLADIVÝ Náš sortiment výrobků Masážní přípravky Velké Meziříčí SportStart masážní roztok HŘEJIVÝ SportStart masážní roztok CHLADIVÝ ;
SPORTOVNÍ ALPA masážní olej HŘEJIVÝ Náš sortiment výrobků Masážní přípravky Velké Meziříčí ALPA ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu