datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkými, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojení ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujetepracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužíefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu ;
návratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě datvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení ;
, oddělovat fakta od názorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázkynázorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci sindividuálního mentoringu. Praktické zhodnocení důkazů, identifikace logických chyb, práce s daty a ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhlednástroje poskytují cenná data a vhled pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní ;
Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany Jsme společnost s více jak patnáctiletými zkušenostmi v ;
, ventilátory a náhradní díly. Služby Naše e-shopy a jejich nabídka Plzeň Východní Předměstí Plzeň ;
zdroje. Služby Naše e-shopy a jejich nabídka Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany E-shop zaměřený na ;
Stavebnictví Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany Provedeme stavební úpravy i novou výstavbu bytových ;
Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany - Classic - Concentra - Decor - Special - Příslušenství ;
- Decopin - Halopin - Halolux - Halopar - Halogen Spot - Příslušenství Služby OSRAM shop PlzeňVýchodní Předměstí Plzeň 2-Slovany - Halogen clasic - Decostar - Halospot - Halostar - Haloline ;
- Osram dulux superstar Služby OSRAM shop Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany - Osram dulux ;
- LED deco classic - LED speciály - LED 2v1 Služby OSRAM shop Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2 ;
OSRAM shop Plzeň Východní Předměstí Plzeň 2-Slovany - Zářivky T5 - Zářivky T8 - Zářivky T9 - Zářivky T2 FM - Zářivky T12 ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu