zákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datechzákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datech ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostiještě větší přesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením nazcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývojpřesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením na základě ;
, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat. Umožňuje firmám sbírat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chovánírozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
návrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysystémy, zabezpečení dat, procesy související s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance ;
přesná data, snižují riziko chybného rozhodnutí a posilují výkonnost celého týmu i organizacekomplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají přesná data ;
datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkými, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojení ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujetepracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužíefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu ;
návratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě datvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení ;
, oddělovat fakta od názorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázkynázorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci sindividuálního mentoringu. Praktické zhodnocení důkazů, identifikace logických chyb, práce s daty a ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhlednástroje poskytují cenná data a vhled pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní ;
. Zabezpečujeme svoz ve městě Chrudim, ale také v přilehlých obcích. Počet vyprazdňovaných nádob se. Činnosti TS Svoz TDO Chrudim Chrudim III Svoz TDO patří mezi hlavní činnosti společnosti. Zabezpečujeme svoz ve městě Chrudim, ale také v přilehlých obcích. Počet vyprazdňovaných nádob se pohybuje ;
, TV, PC a drobné elektro) Odpady od občanů města Chrudim jsou odebírány převážně zdarma, nebo dleschváleného ceníku města Chrudim. Při předávání odpadu je občan povinnen se prokázat průkazemtříděného odpadu Chrudim Chrudim III Sběrný dvůr se nachází v ulici Obce Ležáků vlevo před(ledničky, TV, PC a drobné elektro) Odpady od občanů města Chrudim jsou odebírány převážně zdarma, nebo dle schváleného ceníku města Chrudim. Při předávání odpadu je občan povinnen se prokázat ;
. Zajišťujeme obnovu a údržbu dopravního značení na místních komunikacích v majetku města Chrudim. Jedná seznačení (přechody pro chodce, zastávky MHD, parkovací boxy). Činnosti TS Úklid a údržba ChrudimChrudim III Provádíme strojní a ruční čištění města, včetně možnosti využití čisticí techniky promístních komunikacích v majetku města Chrudim. Jedná se o výměny, opravy a údržbu svislého dopravního ;
jak 50 % travnatých ploch v Chrudimi, což představuje údržbu zeleně na cca 43 ha. Činnost spočívá vpodle komunikací a chodníků. Činnosti TS Veřejná zeleň Chrudim Chrudim III Údržba veřejné zeleně– od roku 2012 spravujeme více jak 50 % travnatých ploch v Chrudimi, což představuje údržbu zeleně na ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu