prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jetím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i– aby jejich značka nezanikla v šumu informací, ale zazářila příběhem, který rezonuje. Business úspěch ;
. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Assessment centrum (ACAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnancůAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnanců Assessmentcentrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívá ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízeníúspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Business management, business. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem ;
firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčnímaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteřístrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie obchodu hrajeklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat s ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkypřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu ;
Techniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímcelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vtaké řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouzei v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkybýt narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem azásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vměly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovatčíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V modernímpříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebo ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přesBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástísvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přisegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býttou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu ;
být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentněpředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2B, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámciklienty a zvyšovat konkurenceschopnost. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnézaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou adovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičnífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikavizualizaci vztahů mezi příčinami a důsledky problému. HACCP se uplatňuje v potravinářství a farmacii astrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematickákvalitu produktů a zároveň zvyšovat spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnostrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám istrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Produktová strategie představuje jeden ze základníchbude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost produktové strategie úzce spojena s onlineproduktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu ;
vztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formouzákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jejak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTInástroj, který ulehčuje vzájemné porozumění v pracovním týmu, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivé ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoneoddělitelnou složkou úspěchu v e-commerce. Důležitými nástroji jsou SEO (organické vyhledávání), PPC reklama ;
nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměnípostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na. Společně objevíme cestu, která vás bude naplňovat – každý den. Business úspěch Business strategie PrahaKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Jsme průvodci osobního růstu a změny, kteří přinášejí životní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu