Odbor vnějších vztahů ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupina ;
Argumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráce ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktů ;
Peníze, jak vydělat peníze, psychologie peněz - zdravý vztah k penězům, jak hospodařit s penězi ;
Úspěšná kariéra, charisma a osobní kouzlo, mezilidské vztahy, psychologie osobnosti a vhodná profese ;
Time management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahů ;
Obchod, obchodní vztahy, obchodní spolupráce, obchodní růst, obchodní koučink, obchodní synergie ;
sebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životnípotřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešitmezilidským vztahům, jejich dynamice, potřebám a vzorcům. Je důležitá pro udržování dlouhodobých azdravých vztahů, ať už osobních, nebo profesních. Umožňuje budovat důvěru, pracovat se zpětnou vazbou ;
je klíčovým prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje). Výběr vhodného komunikačního kanálu a nástroje by měl odpovídat cíli sdělení, typu vztahu i obsahuzákladem výkonných týmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěbudování důvěry a dlouhodobých vztahů. Když druhým dáváme – ať už jde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebovztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremzdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou ;
hranice, vytvářet prostředí důvěry a budovat dlouhodobé, férové vztahy. Profesní etika jebýt narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem avztahy mezi lidmi. Hodnoty jsou základními kameny každého člověka i organizace. Můžeme je rozdělitkonzistentně. Postoje odrážejí náš vztah ke světu. Jsou formovány našimi hodnotami, zkušenostmi a výchovoupostoj může omezovat potenciál, vztahy i výsledky. Změna postojů je často klíčem ke změně celého ;
názory bez agrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci imezilidských vztahů. V našem školení se naučíte, jak se stát asertivním ve svých komunikacích, jaka vyšší spokojenosti na pracovišti. Chcete rozvíjet své komunikační dovednosti a zlepšit své vztahy ;
vztahy a úspěšně řešit konflikty. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na rozvoj taktik provztahy. Učíme, jak správně připravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jak ;
Věrnostní systémy Věrnostní systémy pomáhají utvrzovat vztah mezi prodejcem a zákazníkem. Princip ;
vědomi, že vztah soukromé osoby k domácím předmětům je rozdílný od vztahu obchodníka k jeho zboží. Proto ;
nebo příběh firmy. Důležitá je interakce – odpovídání na komentáře, zprávy a budování vztahů se ;
jednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořenýdůvěry, viditelnosti a reputace. Součástí rozvoje kariéry je také aktivní budování vztahů – tzv ;
udržet psychickou rovnováhu a zdravé vztahy?“ Duševní zdraví není jen nepřítomnost poruch, ale stavcelkové pohody – schopnost zvládat stres, mít uspokojivé vztahy, cítit smysl a naplnění. NLP přispívá kvědomou péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem ;
, přes správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu