marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování aOnline marketingová strategie, komunikační strategie online, brand strategie online, online taktikaV online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanépropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímpersonalizovaný přístup, se bez funkční online strategie neobejde žádná moderní firma ani podnikatel. Online ;
, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnout pružnou spolupráci bezfirmám umožňují budovat značku, oslovit zákazníky a zvyšovat tržby. Efektivní online marketing propojenýreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, kteréOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé a ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky aautenticitě a osobnímu přístupu mají influenceři obrovský vliv na nákupní chování lidí a firmy, které správně využijí tento potenciál, získávají konkurenční výhodu. Influencer marketing ale není jen opřidanou hodnotu pro své publikum. Naše firma pomáhá podnikatelům, značkám i jednotlivcům využívat ;
finančních služeb, marketingu, logistiky a propagace. Po ukončení studia mohou i soukromě podnikat v oblastiobchodních společnostech, v soukromých firmách v oddělení nákupu a prodeje zboží, v oblastechvyžadovány nejen v obchodech, ale i ve velkých průmyslových firmách, na poštách, letištích, nádražích a vpřepravních společnostech, kde se eviduje, skladuje a přepravuje zboží. Praxe probíhá ve firmách ;
dlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmám definovat směr podnikání, zacílit na správné, obchodního modelu i marketingové a prodejní strategie. Kvalitní podnikatelský plán slouží nejen jakofirmám s rozvojem podnikání, inovacemi a expanzí. Zaměřujeme se na strategické myšlení, efektivitu ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčnímstorytelling – umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dáváfirmě lidskou tvář, přibližuje její vznik, poslání, hodnoty i smysl, a dokáže zákazníky nejenstorytelling patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem ;
v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujístrategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kde se ;
, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prozákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodníkomunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategiea filozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit ;
struktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělení, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelů. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento modelrychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativnípůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní ;
osobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu afirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ostrategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasu ;
faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickouAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnéhraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žetýmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zestrategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní aoptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovénejefektivnější. Ekonomika a efektivní řízení firmy: Ziskovost, produktivita a udržitelnost Ekonomika je ;
nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umětfirem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje rozpočet, plánování výdajů, kontrolu nákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování ;
strategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. FirmámProduktová strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízeníuspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategieužitečné vycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy apozici firmy podle čtyř kritérií – finanční síly, konkurenční výhody, stability prostředí a ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produktnebo služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodních, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směrřízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předati schopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty ;
také ke kultivovanější komunikaci ve firmě i mimo ni. Rozvoj kritického myšlení navíc posiluje isrozumitelně, argumentačně a věcně, zůstává i sebelepší myšlenka nepochopena. Pomáháme firmám vytvářetdezinformace – fenomén, který dnes ovlivňuje nejen politiku a média, ale i firemní rozhodování, marketing aPR. Umět si ověřit zdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před ;
značky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémvztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem ;
Podpora marketingu Podpora marketingu V rámci podpory marketingu Vám náš grafický tým zhotovípříručky, různé typy reklamních materiálů a například animace pohybu a principu funkce. Pracujeme smarketingu Vám náš grafický tým zhotoví podklady pro prezentaci stávajícího nebo nového výrobkunapříklad katalogy náhradních dílů, servisní příručky, různé typy reklamních materiálů a například ;
Promotion Promotion Podpora, propagace značek, výrobků, akcí. Pomáháme zviditelnit určité produkty. Naše nabídka OBALY Ždírec nad Doubravou Horní Studenec Podpora, propagace značek, výrobků, akcí ;
Investice Investice Investování je nakupování cenných papírů firem a států a také komodit za účelemcenných papírů firem a států a také komodit za účelem zisku. Prostředky z investování mohou tedy sloužit ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu