hospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditslouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika, kontrolní mechanismy a zajišťujefirmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzeúčetnictví, výkazů, daňových dokladů a hospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné(např. interní auditní oddělení) a slouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika ;
podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze z výkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro zklidnění mysli, snížení stresu apřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i kejednotlivců, ale i manažerů a podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze zvýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro ;
, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenstvípriorit a kultury organizace. V rámci poradenství navrhujeme a optimalizujeme organizační strukturystruktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělenímodel je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení arychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivní, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působífakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme, pro koho to má smysla jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působí přirozeně, lidsky a ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje propředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví i. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro výběr ;
. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteříspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkastrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují, analytické jako DAGMAR nebo strategické jako Porterův model – tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každoupomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledků ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakspecializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak rozvíjet dovednosti, které jsou v ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopito nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávánívyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání iobchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínos – nejen pro jednotlivéobchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétnímodelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání i vedení lidí. Zároveň ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Proz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitschopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými partnery pro firmy, které chtějí zvýšit ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní azisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem promyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývoje ;
B2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíporadenství, workshopy a školení pomáhají firmám porozumět rozdílům mezi B2B a B2C marketingem amarketingového poradenství firmám pomáháme vytvořit smysluplné strategie, navrhnout marketingový plánporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat nové ;
strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzutrhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci ssystematickému a datově podloženému řízení produktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívají ;
poradenství. Pomáháme firmám i jednotlivcům rozvíjet lidský potenciál. Business úspěch Business strategiekoučinku, workshopu nebo strategického poradenství. Pomáháme firmám i jednotlivcům rozvíjet lidský potenciál.základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíkariéře, efektivnější řízení času a energie, snížení stresu a větší autenticitu v jednání. Pro manažery– a právě pochopení těchto rozdílů je základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní ;
. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového, doprava a zákaznická podpora. Poradenství v oblasti elektronického obchodování tak není jednorázovýmuživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci. Poradenství v oblasti elektronického obchodu sezahraniční trhy, kde je klíčová lokalizace obsahu, měna, doprava a zákaznická podpora. Poradenství vFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu