Google, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketing ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtube ;
komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, MetaAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampaní ;
) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejívýsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto se– poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, co, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtuna reklamu. Optimalizace CPC je zásadní pro udržení návratnosti investic – pokud je příliš vysoká a ;
košíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-howprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty areklama (Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram achování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci ;
rámci marketingového koučinku se zaměřujeme na to, jak tyto nástroje správně využívat pro dosaženíOnline marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing a digitální marketing jsou nezbytné pro úspěch každé firmy v dnešním digitálnímsvětě. Pomáháme firmám nastavit efektivní marketingovou strategii, která zahrnuje širokou škálu ;
Výkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávky, návštěvnost nebo jinéaktivity. Pomáháme firmám nastavit výkonnostní marketing na míru, spravovat online kampaně aKrálovo Pole Výkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávkyefektivněji řídit marketingové aktivity. Pomáháme firmám nastavit výkonnostní marketing na míru, spravovatVýkonnostní marketing, Benchmarking, seo optimalizace, PPC reklama, online reklama a propagace ;
Marketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie a marketingový plán jsou základními stavebními kameny každého úspěšného podnikáníkomunikovat a dosahovat konkrétních obchodních cílů. V rámci marketingového poradenství pomáháme firmámvhodných kanálů a tvorbu obsahu. Strategii převádíme do konkrétního marketingového plánu s jasně ;
reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmcílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naMarketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketingMarketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketing Marketingnení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřeby ;
, příležitosti a hrozby na trhu, a odhalují skutečný stav marketingových aktivit. V rámci našich konzultacíMarketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza jsou základem každé úspěšné marketingové strategie. Pomáhajímarketingových aktivit. V rámci našich konzultací provádíme důkladnou analýzu prostředí, která ;
marketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinuMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikaceGuerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzakonkurence Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzakonkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástroje ;
budovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing staví naVirální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jemoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a video ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchúspěšným influencerem. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociální. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociální sítě, autenticitu asítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky a ;
Instagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuna Instagramu je efektivní formou online marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšitoznačování relevantních účtů zvyšují dosah a viditelnost obsahu. Propagace na Instagramu je efektivní formousledujícími. Hashtagy, geotagy a označování relevantních účtů zvyšují dosah a viditelnost obsahu. Propagace ;
přirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přesinfluencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocí storytellingu, osobního příběhu nebo recenzezískat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a její pozice na trhu. Influencer marketing má. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci na společných hodnotách, může influencer marketing přinést měřitelné a dlouhodobé výsledky. ;
, účetnictví, písemné a elektronické komunikace, práva, managementu a marketingu a psychologie na konkrétní situace v podniku.dovednosti z ekonomiky, účetnictví, písemné a elektronické komunikace, práva, managementu a marketingu. V průběhu přípravy ve studijním oboru je kladen důraz na rozvoj schopností aplikovat poznatky aa psychologie na konkrétní situace v podniku. Přehled oborů vzdělání vzdělání nástavbového studiastudijním oboru je kladen důraz na rozvoj schopností aplikovat poznatky a dovednosti z ekonomiky ;
elektronické komunikace, práva, managementu a marketingu a psychologie na konkrétní situace v podniku, práva, managementu a marketingu a psychologie na konkrétní situace v podniku.důraz na rozvoj schopností aplikovat poznatky a dovednosti z ekonomiky, účetnictví, písemné azvládnutí podnikatelských aktivit. V průběhu přípravy ve studijním oboru je kladen důraz na rozvoj ;
Brand management, brand marketing, brand strategie, strategie a rozvoj značky, zlepšení image firmyBrand management, brand marketing, brand strategie, strategie a rozvoj značky, zlepšení image firmya vytvořit efektivní brand marketing, který spojuje hodnoty firmy, její poslání a potřeby trhuoblasti brand managementu, pomáháme firmám zlepšit jejich image a upravit marketingovou komunikaci takmarketing, který spojuje hodnoty firmy, její poslání a potřeby trhu. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodej, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnout pružnou spolupráci bez– ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové znalosti. Online školenípřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitální ;
Online marketingová strategie, komunikační strategie online, brand strategie online, online taktikaOnline marketingová strategie, komunikační strategie online, brand strategie online, online taktikapropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímmarketingová strategie je základem digitálního úspěchu. Definuje, komu komunikujeme, co komunikujememarketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu