manažerských dovedností – od delegování a řízení času, přes komunikaci a zpětnou vazbu, až po řešeníManažerské poradenství, manažerský koučink a mentoring, manažerské dovednosti školení a kurzyManažerské poradenství, koučink a mentoring pomáhají manažerům růst, posilovat své kompetence a zvládatleadershipu. Manažerský koučink rozvíjí sebereflexi, zvyšuje schopnost motivovat, komunikovat amanažerů – od juniorních vedoucích až po top management. Cílem je, aby manažeři získali nástroje, které ;
rozhodování, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním tohoDovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojeDovednosti, schopnosti a znalosti manažera tvoří základ efektivního vedení týmu i celé organizace. Silný manažer musí ovládat nejen odborné a řídící dovednosti, ale také umět pracovat sám se seboupomáháme manažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
Motivace lidí, pracovní motivace zaměstnanců a manažerů, vnitřní motivace a flow, pracovní flowMotivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Když jsou zaměstnanci i manažeři motivovanínaplnění. Učíme firmy, jak vytvářet prostředí, které přirozeně podporuje motivaci – jasná komunikace ;
, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízeníorientaci v datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) sskutečně efektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy(obchodní a manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí ;
podporovat výkon i rozvoj zaměstnanců. Naše školení pomáhá manažerům i podnikatelům zlepšit jejich schopnostistrategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení změn a práce s týmem. Vedení lidí ;
profesním i osobním životě. Zaměřujeme se také na rozvoj růstového myšlení u manažerů, což je schopnoststrategie pro osobní růst, zvládání stresu, zlepšení komunikace, time management i efektivní leadership. S ;
dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace jeKomunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikaceje klíčovým prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje, nedorozuměním a ztrátám. Aby komunikace fungovala správně, je důležité pochopit komunikační proceskomunikaci. Nástroje komunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální ;
. vedoucího oddělení a projektového manažera. Tento model umožňuje efektivní využití kapacit a koordinacimůže být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolů. Liniová ;
světě se z nich stává klíčová výbava každého lídra, manažera i zaměstnance, který chce uspět nejensebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životní ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datyrozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti sautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale iotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotouintegrovat do svého stylu řízení, komunikace a osobního rozvoje. Budování přitažlivé osobní značky ;
, zvládáním stresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery ivýsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivacímanagementu, komunikaci, vyjednávání nebo zvyšování výkonnosti. Ať už jde o jednotlivce nebo týmy, NLP ;
i manažerům pomáhají nejen porozumět trhu a zákazníkům, ale také efektivně optimalizovat své. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílemstrategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ;
funkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomocimarketingový plán, zacílit komunikaci i rozvíjet produkty tak, aby měly šanci uspět. Marketing není jen ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka i. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteřímarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu. Pomáhá marketérům i obchodníkům strukturovat komunikaci tak, aby krok za krokem vedla potenciálníhoMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikace. Jeho ;
. Manažeři, podnikatelé a lídři, kteří si uvědomují význam vnitřní harmonie a práce se sebou samými, jsouobchodními cíli. Pomáháme vám propojit intuici s rozhodováním, emoce s komunikací, vnitřní klid s vedením ;
nástroj, který ulehčuje vzájemné porozumění v pracovním týmu, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivékariéře, efektivnější řízení času a energie, snížení stresu a větší autenticitu v jednání. Pro manažeryunikátní osobnost, způsob myšlení, cítění, rozhodování a komunikace – a právě pochopení těchto rozdílů jea slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinný. Pochopením typologie dokážeme také lépe řešit konflikty a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla ;
manažery, lídry a podnikatele, ale i pro jednotlivce usilující o osobní růst a správná rozhodnutínejsilnějších konkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, aletaké ke kultivovanější komunikaci ve firmě i mimo ni. Rozvoj kritického myšlení navíc posiluje ia konzultací je také rozvoj efektivní komunikace – protože bez schopnosti vyjádřit myšlenku ;
dovedností je výborným nástrojem pro rozvoj schopností obchodníků a manažerů. Zahrnuje témata jako jehodnoty, na kterých lze budovat dlouhodobé a výhodné partnerství. Efektivní komunikace a spolupráceobchodní komunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému ;
Vzdělávací kurzy Brno, Praha, firemní vzdělávání zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj manažerůVzdělávací kurzy Brno, Praha, firemní vzdělávání zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj manažerů Vzdělávací kurzyv Brně a Praze představují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemnísilné, motivované týmy a připravit manažery na výzvy současného trhu. Zaměřujeme se na efektivní acílený rozvoj manažerů – prostřednictvím školení, mentoringu a koučinku rozvíjíme jejich schopnosti ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu