ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálníkonflikty. Sebeovládání je také důležité pro rozvoj disciplíny, vytrvalosti a dosažení dlouhodobých cílůna stres nebo zvládat konflikty. Sebeovládání je také důležité pro rozvoj disciplíny, vytrvalosti a ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celé. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datynapříč kanály a neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak ;
. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tulogistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tu nejefektivnější ;
sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čteme neverbální signálydruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nanejen obsah sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čtemeneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být ;
odpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebodotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a komunikujeme. Přitažliví lidé (a stejně takprincipů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jaksilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetnabízí cestu, jak lépe porozumět sobě i druhým – a vytvářet prostředí, kde lidé prosperují nejen. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetnabízí cestu, jak lépe porozumět sobě i druhým – a vytvářet prostředí, kde lidé prosperují nejen profesně, ale i lidsky. ;
a metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať už se jedná o speciální nabídky, benefityprodeje představuje strategický soubor nástrojů a metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřea přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakmotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aspecializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak rozvíjet dovednosti, které jsou v ;
(Occurrence), která říká, jak často může selhání nastat, a schopnosti detekce (Detection), kterázákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytu (Occurrence), která říká, jak často může selhání nastat ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnostEngine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociacespolečnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jeho klíčové funkce, přínosy a způsob, jak seviditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search Engine Optimization), které určují, jak ;
. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkyvztah. A právě vztah je v digitální době nejcennější měnou. Brand strategie online pak určuje, jakznačka působí, jaký má vizuální styl, jaké emoce vzbuzuje a jak se liší od konkurence. Vizuálnídopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví sepak určuje, jak značka působí, jaký má vizuální styl, jaké emoce vzbuzuje a jak se liší od ;
potenciál růstu. Výběrové procesy by měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetenceby měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostní ;
pod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jak efektivně pracuje s náklady, jakstrategické rozhodování. Rentabilita (ziskovost) ukazuje, jak efektivně firma dokáže přeměnit své výnosyrentabilita nákladů, která ukazuje, jak účelně firma pracuje s náklady – kolik korun zisku přinese každáči obchodní partneři, nahlédnout pod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jakefektivně pracuje s náklady, jak zvládá závazky, zda je zisková a stabilní. Mezi nejdůležitější ;
zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivnícena – kolik zákazník zaplatí a jaká je vnímaná hodnota. Třetí je distribuce – jak a kde si zákazníkmůže produkt koupit. Čtvrtým je propagace – způsob, jak firma komunikuje svou nabídku a budujetomu, jak tyto nástroje správně používat. Naučí je analyzovat trh, efektivně tvořit marketingový plánpotřeby zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro ;
zjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacínástroje skutečně hodnotnými. Assessment i Development centra patří mezi nejefektivnější způsoby, jakmodelových situací, testů, rozhovorů a skupinových či individuálních úkolů. Cílem je zjistit, jakskutečně hodnotnými. Assessment i Development centra patří mezi nejefektivnější způsoby, jak získat ;
rychlou a efektivní cestou, jak získat expertní pohled zvenčí. Ať už jde o byznysové strategie. Online poradenství je rychlou a efektivní cestou, jak získat expertní pohled zvenčí. Ať už jde o ;
a je vždy přizpůsobený jedinečným potřebám každého klienta. Neučíme, jak „správně žít“, aleklienta. Neučíme, jak „správně žít“, ale pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi ;
si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o sobě. Učíme, jak sebeřízení a sebereflexe zvyšují odolnost, výkonnost a důvěru. A především – jak vnitřnítak, aby si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak okultury. Učíme, jak sebeřízení a sebereflexe zvyšují odolnost, výkonnost a důvěru. A především – jak ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu