). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
činností a maximalizaci toho, co má skutečný význam. Six Sigma přidává statistický přístup ke zvyšovánímanagement staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečných činností a maximalizaci toho, co má ;
, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme ;
tím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, a co si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytellingprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to dělámezapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, aco si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytelling patří mezi ;
možnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenypřicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují namožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenypřicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují na ;
, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, corozumět tomu, co funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA ;
) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemvynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigai, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubšísmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být ;
– jaký svět chceme tvořit, jaký dopad mít. Mise definuje, proč existujeme – co je naším přínosem– jaký svět chceme tvořit, jaký dopad mít. Mise definuje, proč existujeme – co je naším přínosem ;
mezi cíli a přijetím toho, co již máme. Hledání smyslu života – osobního „proč“ – je klíčem k, který pomáhá nacházet rovnováhu mezi cíli a přijetím toho, co již máme. Hledání smyslu života ;
tam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlínrelevantní, přínosný a přítomný tam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. ;
osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je toklíčem ke změně celého osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, coje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany, co za nimi stojí. Námitky nejsou překážkou, ale příležitostí lépe porozumět obavám druhé strany avyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání“, ale pochopit, co za nimi stojí. Námitky nejsou překážkou, ale příležitostí lépe porozumět obavám ;
, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujea autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu ;
jen ten, kdo dokáže dobře prezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazníkskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřeprezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazník skutečně potřebuje, co ho ;
slouží k identifikaci kritických kontrolních bodů. SWIFT metoda využívá otázky „co kdyby“ k hledánímetoda využívá otázky „co kdyby“ k hledání scénářů selhání. Risková matice pomáhá kategorizovat rizika ;
marketingová strategie je základem digitálního úspěchu. Definuje, komu komunikujeme, co komunikujeme, co komunikujeme, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např ;
produkt – tedy co firma nabízí, jaká je jeho kvalita, funkce, design nebo značka. Druhým prvkem je„P“ je produkt – tedy co firma nabízí, jaká je jeho kvalita, funkce, design nebo značka. Druhým ;
. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má konkrétní sdělení způsobit u cílové skupinyefektivity reklamy a marketingové komunikace. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má ;
sobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme napráci. Životní koučink je především o porozumění sobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co násblokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteřípráce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě ;
si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o sobětak, aby si člověk sám uvědomil, kým je, co potřebuje a kam směřuje. Sebekoncepce – tedy to, jak o ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu