• HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 1. Bolí to?

    Odpověď od ProctoClinic: Prah bolestivosti má každý jiný. Není to bolest. Spíš by bylo vhodné hovořit o tlaku. Naši lékaři používají znecitlivující mast při vyšetření a zákroku.

  • Akceptujeme

    13.02.2018 Čím mohou hosté u nás platit?

    Odpověď od Ing. Martin Hedvičák - Měšťanský dům: Akceptujeme kreditní karty, stravenky a samozřejmě hotovost.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu