Smluvní odměna Smluvní odměna Smluvní odměna je účtována na základě dohody s klientem podle rozsahu. Volba způsobu stanovení odměny je vždy záležitostí ujednání s klientem. Nabídka služeb Odměnys klientem podle rozsahu a náročnosti poskytované služby. Lze ji ujednat jako hodinovou, úkonovou, paušální nebo podílovou. Volba způsobu stanovení odměny je vždy záležitostí ujednání s klientem. ;
řešení spotřebitelských sporů. Smírčí řízení ve věcech spotřebitelských sporů mezi advokátem a klientemspotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem přísluší České advokátní komoře. ;
Paušální odměna Paušální odměna Paušální odměna je ujednána v případě poskytování služby klientůmklientům, kteří tuto službu požadují dlouhodobě. Odměna je ujednána paušální částkou za každý měsíc, a to ;
Mimosmluvní odměna Mimosmluvní odměna Není-li mezi advokátem a klientem ujednána smluvní odměnaNení-li mezi advokátem a klientem ujednána smluvní odměna, náleží advokátovi mimosmluvní odměna podle ;
, diagnostiku a terapii v oblasti narušené komunikační schopnosti dětem i dospělým klientům. Péče jeposkytována u lůžka klienta (např. po poranění mozku, cévní mozkové příhodě, poruchách polykání ajklientům. Péče je poskytována u lůžka klienta (např. po poranění mozku, cévní mozkové příhodě, poruchách ;
místnost pro uspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme všeuspořádání různých firemních i soukromých akcí. Rádi zorganizujeme a zajistíme vše potřebné dle Vašich ;
LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Měl bydůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujenázvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelůvytvořený LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Mělvizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
firemním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovémfiremním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovém ;
odpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebodotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky acílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhosociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správněnastavený firemní Facebook profil je základem profesionálního dojmu. Měl by obsahovat kvalitní logo ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí senadhledem. Ve firemním prostředí se mindfulness stále častěji zařazuje do programů well-beingu a ;
firemního příběhu je autenticita, srozumitelnost a relevance vůči cílové skupině. Efektivnídlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám inejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu jeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímfiremní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
zaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstnení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientůobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci sklientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se často rozhoduje o stabilitě a růstu firmy ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopzahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotuumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vpravý čas „vést klienta k rozhodnutí“. Závěr obchodního jednání tak není manipulací, ale přirozeným ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěcho důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkahodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem kúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovataž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionálaosobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je tona etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery irozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu ;
firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je klíčem k udržitelnému úspěchu, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze systematické finanční poradenství, strategickéa naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebo firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic jeklíčem k udržitelnému úspěchu, svobodě i důvěře investorů, klientů nebo zaměstnanců. Skrze ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dati optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8růst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu