stále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládáníkognitivní inteligence (IQ) hrají stále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost ;
, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodníslužbách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní fotografie, které tvoří vizuální identitu značky a ;
digitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní naslouchánívhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství anových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání novýchpříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji nového. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávacína nové trhy nebo při vývoji nového produktu. Všechny tyto přístupy – ať už kreativní jako guerilla ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostnení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častoklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkanámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahkomunikovat, zvládat emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník jeúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímnabízeného řešení. Mezi osvědčené techniky uzavírání obchodu patří např. shrnutí benefitů, testovacíotázky, vytvoření pocitu naléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodník ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
investice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přikaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vje klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorikahraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy aporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat nové) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostrůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuzásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žeKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „pročAnalysis), která používá logiku stromové struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je ;
produktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Searchviditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search Engine Optimization), které určují, jak ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezfirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e ;
pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou kchceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návyky. Umíme naslouchat, klást správné otázky a podporovat klienty při překonávání limitů i budování novéchtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně si ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé arozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzy8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikáníjako součást rozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým ;
konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání ;
nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídají, vyvíjet nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu