péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžepéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžeNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění může ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoz důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie ;
(Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram atržiště (např. Amazon, Alza, Mall), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram a Facebook pro vizuálně atraktivní produkty), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní aplikace. Další příležitostí je expanze na ;
funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRMkanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí ;
, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní fyzickérozhodování, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní ;
ním a nastavit si zdravé návyky. Manažeři a podnikatelé, kteří vědomě pečují o své fyzické a duševnípečují o své fyzické a duševní zdraví, mají nejen více energie a kreativity, ale také dokáží lépe ;
uchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnouodpočinkem, vědomé řízení stresu, schopnost regenerace i vědomou péči o svou psychiku. Manažeři ajen o tvrdé práci a výsledcích, ale i o schopnosti pečovat o sebe a udržet si zdraví. Koučink ajejich autoritu i důvěru. Pečovat o zdraví proto není ztrátou času, ale chytrou investicí dopečovat o sebe, se stává pevnou oporou nejen pro svůj byznys, ale i pro lidi kolem sebe. Zdravý ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchvybudovat silnou značku. Sociální sítě jako YouTube, Facebook a Instagram se staly místem, kdeúspěšným influencerem. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociálnísítě, autenticitu a efektivní prezentaci. Pokud chcete posílit svůj vliv na sociálních sítích ;
- Hellstein STMH27 Čistírna odpadních vod STMH27 využívá jako jediná v České republice moderní bezúdržbovýČOV. Proč zvolit řešení čištění STMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České republice zcelaodpadních vod STMH27 využívá jako jediná v České republice moderní bezúdržbový třístupňový systémřešení čištění STMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České republice zcela bezúdržbový provoz ;
- Hellstein STMH53 Čistírna odpadních vod STMH53 využívá jako jediná v České republice moderní bezúdržbovýČOV. Proč zvolit řešení čištění STMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České republice zcelaSTMH53 využívá jako jediná v České republice moderní bezúdržbový třístupňový systém čištění. ČistírnaSTMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České republice zcela bezúdržbový provoz vhodné i pro ;
Čistírna odpadních vod STMH100 využívá jako jediná v České republice moderní bezúdržbový. Proč zvolit řešení čištění STMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České republice zcelaa rekreaci Šenov Čistírna odpadních vod STMH100 využívá jako jediná v České republice moderní10m od vlastní ČOV. Proč zvolit řešení čištění STMH: jediné stabilní třístupňové čištění v České ;
Škroupova. Taktéž sem spadá péče o hroby významných osobností města či veřejného nebo kulturníhoulici Škroupova. Taktéž sem spadá péče o hroby významných osobností města či veřejného nebo kulturního života. ;
spokojených klientů po celé České republice jsou pozitivní a všem dostupné. FRIENDLY CASH dbá na profesionálníkomplikací. Navíc vždy dopředu víte, kolik peněz budete vracet. Recenze spokojených klientů po celé České ;
vyrobena výhradně z přírodního sojového vosku z USA, českého skla zrecyklovaného z lahví od vína a, které zajistí rovnoměrné hoření, vyrobené v Německu. Naše vonné svíčky jsou: Náš český výrobekolejů Odlité do českých zreckylovaných sklenic od vína, které se dají dále použít jako skleničky čipřírodního sojového vosku z USA, českého skla zrecyklovaného z lahví od vína a 100% esenciálníchrovnoměrné hoření, vyrobené v Německu. Naše vonné svíčky jsou: Náš český výrobek, který jsme v GREENEO s ;
vyrobena výhradně z přírodního sojového vosku z USA, českého skla zrecyklovaného z lahví od vína a, které zajistí rovnoměrné hoření, vyrobené v Německu. Naše vonné svíčky jsou: Náš český výrobekolejů Odlité do českých zreckylovaných sklenic od vína, které se dají dále použít jako skleničky čipřírodního sojového vosku z USA, českého skla zrecyklovaného z lahví od vína a 100% esenciálníchrovnoměrné hoření, vyrobené v Německu. Naše vonné svíčky jsou: Náš český výrobek, který jsme v GREENEO s ;
. Pro naše štěňátka vybíráme milující rodiny, které jim dají potřebnou lásku a péči, naše štěňátka dámemilující rodiny, které jim dají potřebnou lásku a péči, naše štěňátka dáme lidem, kde bude Rhodéskýpéčín a láskou. Naše štěňátka jsou odchovávána pod Českým klubem rhodéských ridgebacků, prohlédnutajsou odchovávána pod Českým klubem rhodéských ridgebacků, prohlédnuta poradcem chovu a 2x ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu