a atraktivní pro cílové zákazníky. Pomáháme firmám definovat jejich značku, nastavit brand strategii. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální identitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celýudržitelná a přitahující zákazníky. Kromě poradenství nabízíme i školení a kurzy zaměřené na strategiipro budování silné značky, která je rozpoznatelná, důvěryhodná a atraktivní pro cílové zákazníkyidentitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celý příběh, který značka vypráví. Rozvoj ;
nutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo venutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo ve firmě? Ozvěte se. ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních azákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na moderní ;
zákazníky, nastavit realistické cíle a konkrétní kroky, jak jich dosáhnout. Tvorba podnikatelského plánudefinovat směr podnikání, zacílit na správné zákazníky, nastavit realistické cíle a konkrétní kroky ;
nástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců, taknástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců ;
vyhledávače, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovuumožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobřekomunikační kanál mezi firmou a zákazníky. Pravidelný newsletter informuje, vzdělává, inspiruje – a pokuda měřitelné způsoby, jak růst, získávat nové zákazníky a budovat úspěšné podnikání. Jejich správné ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřeověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenčnímanagement kvality má přímý dopad na spokojenost zákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita nenízákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobře nastavených procesů, kultury odpovědnosti a neustálého, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenční výhodě. Jednou z nejuznávanějších metod ;
týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní efektivitě a lepšímu zvládání konfliktů. V rámci. Rozvoj těchto dovedností přispívá k lepší spolupráci v týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky ;
rychle definovat klíčové prvky jejich podnikání – problémy zákazníků, řešení, jedinečnou hodnotovou, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdrojerychlého testování hypotéz, zpětné vazby od zákazníků a minimálně životaschopného produktu (MVPprvky jejich podnikání – problémy zákazníků, řešení, jedinečnou hodnotovou nabídku, zákaznické segmenty, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, klíčoví partneři a struktura ;
firemní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjetfiremní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjet ;
Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýzu zákazníka – jeho potřeby, chování, očekávání a loajalitu, abychom dokázali nastavit cílenou a), tak interní nastavení firmy. Zaměřujeme se na analýzu zákazníka – jeho potřeby, chování, očekávání a ;
hodnotu pro zákazníka. Lean management staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečnýchslužeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízíme. Pomáhají firmám odstranit plýtvání, zjednodušit procesy a zvýšit přidanou hodnotu pro zákazníka. Leanzlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízíme poradenství, školení i praktický mentoring v oblasti Lean managementu a procesního řízení. ;
platí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit apříčin – v marketingu často platí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to ;
kromě ochranné funkce především význam v upoutání zákazníka, prezentace své vlastní silné pozice nakromě ochranné funkce především význam v upoutání zákazníka, prezentace své vlastní silné pozice na trhu ;
krabice, papírové tašky, papírové boxy, stojánky, firemní bloky atd.. Vše pro přilákání zákazníka i, stojánky, firemní bloky atd.. Vše pro přilákání zákazníka i každodenní kancelářskou práci. ;
, značku nebo službu a učinit je pro zákazníky atraktivnější a viditelnější. Podporujeme jejich. Pomáháme zviditelnit určité produkty, značku nebo službu a učinit je pro zákazníky atraktivnější a ;
Kompletace zboží Kompletace zboží Vyrobené obaly mohou být zkompletovány se zbožím zákazníků, přebalování cizojazyčných výrobků, balení výrobků atd. Pro naše zákazníky snášíme tiskovéDoubravou Horní Studenec Vyrobené obaly mohou být zkompletovány se zbožím zákazníků. Příklademcizojazyčných výrobků, balení výrobků atd. Pro naše zákazníky snášíme tiskové propagační materiály k sobě, skládáme firemní desky, vkládáme materiál. ;
Výsekové formy Výsekové formy Především zákazníkům, kteří mají nízkonákladový požadavek, nabízímezákazník nemusí investovat do výsekové planžety. Naše nabídka TECHNOLOGIE Ždírec nad DoubravouHorní Studenec Především zákazníkům, kteří mají nízkonákladový požadavek, nabízíme možnost využitívýsekových forem v našem vlastnictví. Výhodou je nižší cena celkové zakázky, protože zákazník nemusí investovat do výsekové planžety. ;
, baličkami pro smrštitelnou svařovací fólii či dle dohody se zákazníkem do přepravních boxů až dopásky, baličkami pro smrštitelnou svařovací fólii či dle dohody se zákazníkem do přepravních boxů až do ;
Údržba a opravy komunikací Údržba a opravy komunikací - letní a zimní údržba komunikací I.tříd- letní a zimní údržba komunikací II. a III. tříd - letní a zimní údržba místních chodníků - opravykomunikací I.tříd - letní a zimní údržba komunikací II. a III. tříd - letní a zimní údržba místních chodníků - opravy komunikací - dopravní značení ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu