příležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenstvídatech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmia manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a, strategie i inovací a je úzce napojen na celkové směřování firmy. Management a business consulting ;
marketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vesrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyřady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attentionaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřemotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostzaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávání, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativetlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat s ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovalymusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získá ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčním ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotoui v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujetvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategiesilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatna lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravímorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ona etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery i ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů ijedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivněspoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní apřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocímyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do této ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
systematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2Cna prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na ;
dlouhodobá spolupráce a koordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavení firmy na trhu a její udržitelný růst.Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzce ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovat. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikave výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedyfaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytua jejich součin tvoří tzv. RPN (Risk Priority Number) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN ;
. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoproduktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí nazaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu ;
zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvojiseminářů, workshopů a individuálních konzultací zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy aosvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencí rozděluje osobnosti do 16 typů. Tentojak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTIje to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice, nastavování způsobu komunikace a řešení ;
geografických omezení. Dobře navržený e-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupnímchování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýzaFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykysmysl. Klíčovým nástrojem na této cestě je životní mapa bohatství – unikátní model, který pomáhá, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilujípostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na ;
stávají běžnou a žádanou formou spolupráce. Umožňují pracovat odkudkoliv, propojit se s odborníkysetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučink pakumožňují budovat značku, oslovit zákazníky a zvyšovat tržby. Efektivní online marketing propojený spůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. Vmanažerem, jsou vzdálené jen na jedno kliknutí. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailvyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředí, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkyidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat na ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu