kombinaci modelových situací, testů, rozhovorů a skupinových či individuálních úkolů. Cílem jezpětné vazby, pozorování, rozboru chování a vedených rozhovorů pomáhá odhalit silné stránkymodelových situací, testů, rozhovorů a skupinových či individuálních úkolů. Cílem je zjistit, jakvazby, pozorování, rozboru chování a vedených rozhovorů pomáhá odhalit silné stránky, rozvojové ;
efektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci s ;
každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou ;
prostředí nestačí „umět prodávat“. Je třeba umět obchod uzavřít, vést smysluplné rozhovory, budovat“. Je třeba umět obchod uzavřít, vést smysluplné rozhovory, budovat vztahy a řídit tým tak, aby ;
, která strukturuje rozvojový rozhovor do čtyř fází: Goal (cíl), Reality (realita), Options (možnostirozvojový rozhovor do čtyř fází: Goal (cíl), Reality (realita), Options (možnosti), Will (vůle/kroky ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu