a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivní. Součástí naší nabídky jsou také kurzy a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu ;
. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální identitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celýidentitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celý příběh, který značka vypráví. Rozvoj ;
názory bez agrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo nimezilidských vztahů. V našem školení se naučíte, jak se stát asertivním ve svých komunikacích, jak reagovat navyšší spokojenosti na pracovišti. Chcete rozvíjet své komunikační dovednosti a zlepšit své vztahyagrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo niasertivitou a respektem vůči ostatním, což vede k pozitivním výsledkům a zlepšení mezilidských vztahů ;
potřebám firmy i jednotlivců. Pomáháme lidem lépe využívat svůj potenciál, rozvíjet vztahy navyužívat svůj potenciál, rozvíjet vztahy na pracovišti a zvládat náročné situace s větší jistotou a ;
Time management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůTime management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůrozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitosti, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementbudování a rozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí ;
vztahy, produktivitu, atmosféru na pracovišti i schopnost řešit konflikty a dosahovat cílů. Nabízíme. Ovlivňuje vztahy, produktivitu, atmosféru na pracovišti i schopnost řešit konflikty a dosahovat cílů ;
našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitzdravému vztahu k penězům znamená zbavit se omezujících přesvědčení (např. „peníze kazí charakter ;
zdravé hranice, vytvářet prostředí důvěry a budovat dlouhodobé, férové vztahy. Profesní etika jebýt narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem avztahy mezi lidmi. Hodnoty jsou základními kameny každého člověka i organizace. Můžeme je rozdělitkonzistentně. Postoje odrážejí náš vztah ke světu. Jsou formovány našimi hodnotami, zkušenostmi apostoj může omezovat potenciál, vztahy i výsledky. Změna postojů je často klíčem ke změně celého ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy aautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na, dlouhodobé vztahy a komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé, marketingová automatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C ;
. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci izlepšení vztahů, větší motivaci i celkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), segmentace trhu, segmentacefilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbíratjasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat silné vztahy a zajišťovat ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdavhodného komunikačního kanálu a nástroje by měl odpovídat cíli sdělení, typu vztahu i obsahu. Napříkladtýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání aměl odpovídat cíli sdělení, typu vztahu i obsahu. Například důležitá nebo citlivá sdělení je ;
dlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám iuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
správu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
komunikaci, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem inovací a ;
týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní efektivitě a lepšímu zvládání konfliktů. V rámci. Rozvoj těchto dovedností přispívá k lepší spolupráci v týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky ;
, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, klíčoví partneři a struktura ;
umožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobřeumožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobře ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěbudování důvěry a dlouhodobých vztahů. Když druhým dáváme – ať už jde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebolaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazíchvztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsouprincipů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak ;
myšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influenceryschopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do této oblasti investují systematicky, mohoudlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influencery. Dnešní zákazník očekává autenticitu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu