na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojesítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástroje ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není oPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejní ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejpřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámkvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
uzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
, kterou přinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání apřinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání a podnikavému přístupu ;
dovybavit ruční dýzou pro čištění čalounění a interiérů automobilů a kartáčovací hlavou, kterádýzou pro čištění čalounění a interiérů automobilů a kartáčovací hlavou, která zrychluje práci ;
STROJE PRO SAMOOBSLUŽNÉ RUČNÍ MYTÍ, SAMOOBSLUŽNÉ VYSAVAČE AUTOMOBILŮ STROJE PRO SAMOOBSLUŽNÉ RUČNÍMYTÍ, SAMOOBSLUŽNÉ VYSAVAČE AUTOMOBILŮ Samoobslužná zařízení se týkají především samoobslužného mytíautomobilů Produkty Naše produkty Brno Přízřenice Brno-jih Zlín Příluky Samoobslužná zařízení se týkají. Samoobslužná zařízení jsou dodávána v těchto kategoriích: 1) Samoobslužné ruční mytí 2) Samoobslužné vysavče automobilů ;
dnes dodává firma Karcher na trh několik druhů a to v oblasti mytí osobních a dodávkových automobilů, nákladních automobilů, autobusů a kolejových vozidel. Rozmach v oblasti mytí vozidel avysokotlakým rámem nebo může být na portálu pouze vysokotlaký rám. Majitelé nových automobilů tak jižnemusí umývat svá auta pouze na ručních, samoobslužných myčkách. Na vysokotlakém portálu žádné. Automobil je v mycí lince nejprve předmyt vysokým tlakem čisté vody. Tím je zbaven mechanických ;
Prodej úklidové techniky Prodej úklidové techniky Prodej profesionální úklidové techniky značekKAIVAC, HEUTE stroje na čištění obuvi, napěňovací technika. Služby Úklidové služby Cheb Prodej ;
Servis vozů Servis vozů • opravy osobních i užitkových automobilů • komplexní opravy všech značekPraha Sobín Praha-Zličín • opravy osobních i užitkových automobilů • komplexní opravy všech značek ;
Pneuservis Pneuservis osobní a lehká nákladní do velikosti disku 22″, pneumatiky Run Flat, prodejosobní a lehká nákladní do velikosti disku 22″, pneumatiky Run Flat, prodej nových pneumatik a disků, opravy pneumatik, opravy bočních průrazů ;
Ekologické plakety Ekologické plakety Prodej ekologických plaket do nízkoemisních zón v Německu. Kvozidla. Služby Prodej ekologických plaket Horoměřice Prodej ekologických plaket do nízkoemisních zón v ;
velkoobchodního a maloobchodního prodeje zboží s hlavním zaměřením na osvětlovací techniku. V oboruoblasti velkoobchodního a maloobchodního prodeje zboží s hlavním zaměřením na osvětlovací techniku. V ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu