nové možnosti růstu. Koučink osobního rozvoje je efektivní cestou, jak dosáhnout změn v myšlenílépe porozumět sobě samým, rozvíjet své silné stránky, pracovat s vlastními limity a objevovat nové ;
pomáhá manažerům i týmovým lídrům najít nový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvojinový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvoji potenciálu. V rámci školení získáte praktické ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůjrozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitostinové příležitosti, inspiraci, podporu i know-how. V rámci rozvoje nabízíme konkrétní strategie, jak ;
klíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale inejen navazování nových obchodních příležitostí, ale i dlouhodobou vzájemnou podporu. Na našich ;
nové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. NaInovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novéprodukty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nastávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímstávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacím ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřepostupné, každodenní zlepšování malými kroky – nejen ve výrobě, ale i ve službách, administrativě ave firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvalityzlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýdlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávat produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
služeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízímezefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalitu služeb nebo výrobků a zároveň ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubesociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zpotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Business ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci spovědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessnávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu na ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jemnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmout ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodníslužbách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní fotografie, které tvoří vizuální identitu značky a ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběnových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujípodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorbě ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategickýnové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekáváníspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýproduktů či služeb. Úspěšný targeting zvyšuje efektivitu kampaní, snižuje náklady a zároveň posiluje ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop však ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu