se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danásouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikufirmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzena kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmifirmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity značky. Příkladymarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými a ;
Ikigai vzniká silný nástroj pro osobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickýmosobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickým přístupem a konkrétními akčními ;
podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběse každý cítí bezpečně vyjádřit jakýkoliv nápad – právě tak vznikají inovace, které mají sílu měnitpodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběse každý cítí bezpečně vyjádřit jakýkoliv nápad – právě tak vznikají inovace, které mají sílu měnit ;
dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledáníprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů aimpulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí seúhel pohledu. Rozvíjením vděčnosti se posiluje pozitivní naladění, spokojenost a vnitřní štěstí. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o hlubší rozměr. Pomáhají nám stát se ;
obchodních aktivit. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálnězákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové promarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění ;
, schopnost klást otázky, parafrázovat a přizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadnítýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacipřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechnyvztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
rychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavenáorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanců. Týmy pracují samostatněji, rozhodování je rychlejší a motivace často vyšší. Tento model sefungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená organizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. ;
pomáhá budovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing stavíbudovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing staví namarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jepopularity – jsou ideálním způsobem, jak předat hodnotný obsah, budovat důvěru a stát se expertem vumožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobře ;
, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníinteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí aneznamená jen logické uvažování nebo schopnost učit se. Moderní pojetí inteligence zdůrazňuje různé jejídané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidským, ať už osobních, nebo profesních. Umožňuje budovat důvěru, pracovat se zpětnou vazbou, zvládat ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkydefinované hodnoty nám pomáhají orientovat se ve složitých situacích, stanovovat priority a jednatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhoAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampaní, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmiGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční, aobchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných partnerství, sdílenífaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou ahodnoty až po navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysocefirmy vědí, že obchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných ;
kampaní nebo úspěšnost produktu. Pravděpodobnost se pak uplatňuje při řízení rizik, tvorbě scénářů. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde se„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi inovovat. A manažeři, kteří se těmto dovednostem věnují, se stávají rozhodnějšími ;
každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zse vyvést z míry, ale zároveň vnímat emocionální rovinu druhé strany je klíčová. Emoce jsou ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase neboobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat nadotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravitinteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu ;
o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkalaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazíchplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřía autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchuuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé ;
výsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládáním. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako jefiremním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovémvýsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládáním. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako je ;
Influenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsousledujících. Právě díky této komunitě a schopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennýmiBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástíschopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými partnery pro firmy, které chtějí zvýšit ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimiautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností adůvěře. A právě tyto prvky tvoří základ dlouhodobě úspěšného obchodního vztahu. Business úspěch Businessnebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodovánítyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu