tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbální ;
obchodu, logistiky a financí. Díky intenzivní jazykové přípravě se mohou ucházet o práci v ;
specifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšný ;
, špatná kvalita spojení), jazykové (neporozumění pojmům), psychologické (předsudky, stres ;
jazykem firem. Bez pochopení nákladů, výnosů, cash flow, návratnosti investic či bodu zvratu nemůže ;
Neurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází z ;
. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu