podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhlednástroje poskytují cenná data a vhled pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní ;
rovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetíženírovnováhy. Rozvíjíme dovednosti, které vedou k vyšší produktivitě práce bez zbytečného přetížení. Naše ;
ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenční, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenční výhodě. Jednou z nejuznávanějších metod ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Businessnaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vámsítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. ;
manažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
zákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datech, cílení a neustálém zlepšování. Správně nastavená strategie přináší vyšší návratnost investic, většízákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkykombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datech ;
funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA pomáháfirmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, alerozumět tomu, co funguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTApomáhá firmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, ale především skutečný obchodní dopad. ;
návrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysystémy, zabezpečení dat, procesy související s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětnéfirmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší účinnost než obecná masovávšechny“, ale pro ty správné – což přináší lepší výsledky i vyšší spokojenost zákazníků. Celkově. Umožňuje firmám sbírat, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování ;
rychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativnízaměstnanců. Týmy pracují samostatněji, rozhodování je rychlejší a motivace často vyšší. Tento model se ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujetepracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
cílů a společný rozvoj přináší oběma stranám vyšší přidanou hodnotu a stabilitu. Kooperace se zákazníky, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchdovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičníkoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavenípartnerství, sdílení cílů a společný rozvoj přináší oběma stranám vyšší přidanou hodnotu a stabilitu ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostiještě větší přesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením nazcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývojpřesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením na základě ;
se určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN se určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu. FMEA není jednorázový proces, ale dynamický nástroj ;
inovací. Správně nastavená obchodní spolupráce přináší efektivitu, nové trhy a vyšší hodnotu proobchodní spolupráce přináší efektivitu, nové trhy a vyšší hodnotu pro zákazníky. Synergie mezi firmami ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
, pracuje s jejich silnými stránkami a systematicky je vede k vyšším výkonům a zodpovědnostem. Adaptaceplatformy jsou nedílnou součástí moderní firemní kultury. Investice do vzdělávání přináší vyššístránkami a systematicky je vede k vyšším výkonům a zodpovědnostem. Adaptace nových zaměstnanců je dalšísoučástí moderní firemní kultury. Investice do vzdělávání přináší vyšší výkon, inovace a posiluje ;
návratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě datvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužíefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu